Pentru a vedea aura, trebuie să vezi un corp gol, pentru că hainele influenţează aura deoarece îmbrăcămintea nostră a mai trecut şi prin alte mâini. Deci, pentru a vedea aura trebuie să contemplăm un corp gol. La femeie culorile sunt mai distincte, mai puternice.Să încercăm să ne vedem propria aură. Trebuie să nu fim nici flămânzi nici prea sătui. Nu strică un duş înainte pentru a ne curăţa de orice influenţă exterioară. Trebuie să fim singuri, de exemplu în baie. Lumina trebuie să fie foarte slabă (se poate agăţa un prosop pe sursa de lumină) astfel încât abia să vedem. E de preferat o veioză. Complet dezbrăcaţi, ne privim într-o oglindă, stând în picioare. În spate trebuie întinsă o draperie neagră sau foarte închisă la culoare. Ne destindem. Ne privim întâi capul şi aşteptăm până vedem o uşoară lucire bleu în jurul tâmplelor. Ne privim conturul corpului, al braţelor, mâinilor. Se poate vedea o luminiţă bleu ca cea a unei lămpi cu alcool. Este primul progres. Poate nu vom vedea nimic la primele câteva tentative dar trebuie să perseverăm. Această încercare este pentru „oameni puri”, orice gând pervers ne va împiedica să vedem vreodată aura unui corp. Căutăm să vedem etericul. E posibil să nu vedem nimic, nici etericul, nici aura, dar să simţim mâncărimi pe diverse părţi ale pielii. Asta înseamnă că suntem foarte tensionaţi dar că nu suntem departe de momentul „vederii”. Ne destindem, mâncărimile cresc şi ajungem să vedem etericul şi aura. Poate apărea de asemenea şi transpiraţia palmelor – este un semn bun şi se datorează doar tensiunii interne.Multe persoane nu-şi pot vedea aura fiindcă ele privesc în oglindă prin mijlocul aurei. Oglinda deformează puţin culorile şi reflectă aceste culori deformate prin mijlocul aurei, ceea ce îl face pe un începător să creadă că vede culorile mai sumbre şi mai terne decât sunt în realitate. De aceea este mai bine să contemplăm pe altcineva. Subiectul trebuie să fie plin de bunăvoinţă şi de credinţă. În general starea de goliciune îi face pe oameni să se simtă jenaţi şi tensionaţi şi etericul se contractă şi se apropie de corp, aura se închide şi culorile se falsifică. Trebuie să vorbim normal cu această persoană pentru a-şi recăpăta stăpânirea de sine şi culorile aurei îşi vor reveni şi forma aurei se va restabili. Pentru a evita situaţiile tensionate trebuie să privim persoana respectivă normal, ca şi cum ar fi îmbrăcată. La a doua, a treia şedinţă, persoana va fi calmă şi vom putea vedea lucirea bleu a etericului.
Căutam si vedem benzi de culori spiralate în jurul corpului si haloul galben jocuri de luminii în vârful capului raspândite ca o flore de Lotus sau ca un foc de artificii.
CITEȘTI
Secretele Aurei
Spiritual🌸Aura este multicoloră dar sunt persoane care nu disting corect culorile spectrului. Normal, fiecare persoană posedă un „halo" spre bleu sau spre galben. În vârf ţâşneşte un fel de fântână de lumină numită în Orient, Floarea de Lotus (cei potenţi p...