PRACTICAREA DESTINDERII

20 1 0
                                    

Pentru o persoană neiniţiată este foarte greu să ajungă la călătorii în astral. Trebuie muncă pentru a „pregăti terenul”, pentru a ne ridica spiritul la un nivel de elevare care să ne permită aceasta. Noi putem beneficia de rezultatul experienţelor atâtor înţelepţi care în condiţii vitrege au reuşit să înţeleagă şi să conştientizeze tainele vieţii şi ale morţii. Trebuie doar să citim şi să încercăm să înţelegemMajoritatea oamenilor nu ştiu să se destindă cu adevărat. Pentru a ne destinde nu este suficient să ne prăvălim într-un fotoliu ci trebuie să aţipim uşor lăsând fiecare muşchi să se relaxeze. Cel mai bine ştie să aplice această tehnică pisica. Pisica, are de altfel percepţii mai elevate decât omul şi pentru ea călătoria în astral este normală. Deci, pentru a ne destinde trebuie să ne lăsăm în somn ca o pisică. Să încercăm să şi medităm cu acestă ocazie. Aceasta ne va ajuta să elevăm. Acesta este un câştig pentru viaţa noastră viitoare.Ne lungim într-o poziţie confortabilă, făcând abstracţie de convenienţe (de aceea este nevoie să fim singuri când experimentăm). Ne imaginăm că corpul nostru este o insulă populată de fiinţe minuscule, docile, care ne ascultă comenzile fără nici o abatere (corpul nostru este un vas pe care personalul tehnic ţine controlul „centrelor nevralgice” – când vrem să ne destindem, le spunem tehnicienilor să oprească maşinile şi să-şi închidă birourile – e pauză). Lungiţi confortabil, ne imaginăm aceste fiinţe minuscule în tot corpul nostru pe care  începem să-l contemplăm începând cu degetele de la picioare, prin toţi muşchii, ca şi când noi am fi undeva foarte sus, în cer. Le cerem să ne părăsească corpul şi îi urmărim cum se grăbesc să-şi lase „locul de muncă”. Corpul nostru va deveni treptat inert. „Muncitorii „, vor rămâne ăn afară aşteptând. Le vom spune să se depărteze de noi urmând coarda de argint. Ne imaginăm coarda de argint întinzându-se, plecând de la noi spre infinit, pe care îl vedem ca un tunel de metrou spre care se grăbesc toţi „călătorii” noştri.  Acum vom fi complet relaxaţi, nervii şi muşchii nu vor lucra şi vom putea medita. Cel mai bine este să nu ne gândim la nimic. Respirăm profund şi ne alungăm toate gândurile. În această stare este posibil să ni se deschidă calea spre descoperiri extraordinare, putem primi răspuns la întrebările noastre cele mai subtile. Unii oameni sunt capabili să adoarmă instantaneu şi să se trezească în câteva minute perfect odihniţi, strălucitori. Cu practică vom reuşi şi noi.
Dacă vrem să atingem o evoluţie spirituală este bine să ne depărtăm de viaţa mondenă şi de prietenii care ne trag în jos. Zgomotul, alcoolul, sunt nefaste, ele riscă să ne antreneze în structurile inferioare de la baza astralului, unde ne putem întâlni cu entităţile neplăcute. Persoanele elevate pot petrece mult timp împreună fără a-şi vorbi şi totuşi comunicând proofund, telepatic. Aceasta se poate observa în cuplurile mai vârstnice în care a existat iubire toată viaţi. Din păcate ei au învăţat aceasta târziu, din practică, noi o putem aplica imediat cu mare câştig.Un grup de astfel de oameni, iniţiaţi, pot schimba în bine cursul evenimentelor mondiale. Fiecare persoană trebuie să aibă mâinile şi picioarele apropiate, dar fără a le atinge pe ale vecinului. În acest mod ne conservăm energia corporală. Grupul trebuie să stea în cerc, privind podeaua din centru cercului, cu capul uşor înclinat, într-o poziţie odihnitoare. Ne gândim şi expunem tema înainte de a începe experimentul. Nu mai vorbim şi rămînem astfel câteva minute. Vom simţi cum suntem pătrunşi şi scăldaţi în lumina divină. Este asemănător cu modul în care se oficiază o slujbă religioasă unde preotul captează toate gândurile enoriaşilor şi le canalizează spre tema pe care o dezvoltă. Este foarte benefic să medităm zilnic. Să ne golim spiritul de toate gândurile şi să-i permitem să se ridice. Este benefic să „practicăm” tăcerea şi liniştea. Sunt ordine mănăstireşti unde se practică tăcerea

Secretele AureiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum