Mereu a existat o discrepanţă între munca fizică şi cea intelectuală. Oamenii bogaţi, din Occident sau din Orient, deopotrivă, au dorit să demonstreze că nu fac munci fizice, considerate degradante. Aceste tendinţe nu făceau decât să degradeze valoarea muncii.Munca este o modalitate de disciplină, un antrenament. Disciplina este indispensabilă în formarea unor buni cetăţeni
În Tibet, înainte de invazia comunistă, în vreme ce bogaţii purtau manşete cu 10 – 20 centimetri mai lungi decât măinile care să demonstreze că ei sunt suficient de bogaţi pentru a nu lucra, marii preoţi făceau chiar munci mai degradante decât novicii, spălau duşumelele, etc. Aceasta demonstra că lucrurile pe pământ sunt trecătoare şi cel care azi e preot, mâine poate fi un om oarecare, iar prinţul de astăzi poate fi cerşetorul de mâine.Nu avem dreptul să impunem nimic nimănui. Trebuie să fim rezonabili înainte de toate.Tot aşa, din acest curs trebuie luat doar ceea ce considerăm că ni se potriveşte, sau să nu reţinem chiar nimic.Dacă ni se cere părerea, trebuie să ne-o dăm dar să nu insistăm, să nu ne-o impunem. Dacă ne încăpăţânăm să forţăm o persoană să facă un lucru pe care nu-l vrea, riscăm să fim atinşi de Karma sa.Mulţi oameni consideră că animalele sunt lipsite de raţiune. Este posibil ca şi aceste animale să ne considere pe noi proşti. Savanţii au observat că albinele, de exemplu, folosesc un limbaj care le permite menţinerea disciplinei deosebite pentru care sunt invidiate de oameni. Animalele sunt entităţi în curs de evoluţie. Autorul afirmă că are două pisici siameze cu care comunică telepatic şi acestea au o inteligenţă asemănătoare cu cea a oamenilor. În schimb, pisicile dispreţuiesc omul fiindcă ele deţin puteri oculte şi telepatice care omului îi lipsesc. Câinele are nevoie de prietenia omului şi de aceea i se supune. Sunt numai câteva motive pentru care ar trebui să respectăm animalele şi să încercăm să fim în relaţii cordiale cu ele.
Documentarul apartine lui : ~Corleone Mihai. ~
CITEȘTI
Secretele Aurei
Spirituelles🌸Aura este multicoloră dar sunt persoane care nu disting corect culorile spectrului. Normal, fiecare persoană posedă un „halo" spre bleu sau spre galben. În vârf ţâşneşte un fel de fântână de lumină numită în Orient, Floarea de Lotus (cei potenţi p...