Pentru a dobândi calităţi de telepat sau clarvăzător, atunci când nu suntem înzestraţi cu aceste calităţi, trebuie să ne construim fundaţii solide cu răbdare şi în timp. Pentru a pune aceste fundaţii este nevoie de pace interioară şi linişte. Nervii noştri sunt tensionaţi în permanenţă şi majoritatea dintre noi trăiesc în condiţii de stres excesiv. Nu poţi reuşi în domeniul cercetării ezoterice dacă undele cerebrale sunt în permanentă agitaţie şi semnalele vin din toate direcţiile în momentul în care încerci să te concentrezi. Aceste semnale acţionează ca nişte paraziţi radio care ne perturbă spiritul. TELEPATIA – cel mai simplu mijloc de comunicare.Creierul nostru este cel mai performant receptor dar el trebuie ferit de şocuri. Dacă suntem frustraţi sau agitaţi vom perturba recepţia undelor exterioare. Pentru a putea capta gândurile altcuiva trebuie să fim absolut calmi. Procesul gândirii înseamnă emitere de electricitate. Electricitatea noastră va urma o linie relativ dreaptă numai dacă gândurile calme, liniştite.
Singurele lucruri care au importanţă sunt cele pe care le învăţăm; luăm cu noi doar ştiinţa pe care am acumulat-o, în consecinţă, trebuie să ne concentrăm spiritul numai în acest domeniu şi nu în cel al vieţii materiale.
Unul din mijloacele cele mai importante pentru a dobândi liniştea şi pacea spirituală esta acela de a respira corect. Trebuie respirat lent, profund. Câteva momente consacrate respiraţiei profunde pot calma o mare emoţie. Dacă suntem supăraţi, să încercăm să respirăm cât mai profund posibil, să reţinem respiraţia cît mai mult posibil şi să expirăm foarte lent.Pentru antrenament trebuie întâi goliţi plămânii complet, apoi inhalăm aerul foarte încet. Apoi, după zece secunde umplem complet plămânii dilatându-ne toracele. Când avem impresia că plămînii nu mai pot primi aer, reţinem respiraţia cinci secunde, apoi expirăm cît mai lent, în aproximativ şapte secunde. Reluăm de şase şapte ori acest exerciţiu contractîndu-ne toţi muşchii şi vom constata că s-a instalat calmul şi pacea interioară.
Dacă avem o întâlnire importantă care ne provoacă emoţii, respirăm de câteva ori adânc şi vom observa cum neliniştea dispare şi ne regăsim stăpânirea de sine.Oamenii marilor oraşe sunt mult mai stresaţi decât oamenii de la ţară şi sfârşesc de multe ori cu ulcere şi alte boli provocate de stres. În faţa fiecărei probleme care ne macină trebuie să ne gândim ce importanţă va mai avea aceasta peste 50 sau 100 de ani. Dacă facem bine unui om, aceasta va avea importanţă şi peste 100 de ani pentru că i-am adus lumină. Dacă vom dărui dragoste, sau chiar bani, vom primi la rândul nostru. Dacă vom face un serviciu, ni se va face un serviciu.Pretinsa noastră civilizaţie nu face dacât să creeze voltaje anormale la nivelul celulelor creierului nostru şi să ne determine să emitem unde anormale. Preoţii şi medicii din Orient utilizează metode de vindecare a bolnavului mental aducând la un ritm normal undele sale cervicale. Femeile la menopauză suferă o alterare a ritmului undelor din pricina schimbărilor care survin în secreţia glandulară. Ea trebuie sfătuită şi pregătită asupra schimbărilor pe care le va suferi corpul său şi atunci va trece uşor peste aceste inconveniente. Este suficient să respirăm după indicaţiile de mai sus şi creierul nostru, fiind oxigenat, nu va mai acorda importanţă lucrurilor minore. Suntem plini de teamă şi angoase fiindcă nu ştim ce va fi, ce ne aşteaptă în viitor. Aceste temeri sunt nejustificate şi nu trebuie dramatizate.Cantitatea de adrenalină care ne invadează în momentele de furie trebuie anihilată.Exerciţiu de destindere: ne culcăm într-o poziţie confortabil şi ne destindem musculatura. Împreunăm mâinile şi respirăm profund, regulat, spunând în ritmul respiraţiei „pace, pace, pace”. Alungăm toate gândurile de ceartă şi ne concentrăm pe pace şi calm. Dacă vom consacra măcar zece minute pe zi acestor exerciţii nu vom mai avea nevoie de doctorii.
CITEȘTI
Secretele Aurei
Spiritual🌸Aura este multicoloră dar sunt persoane care nu disting corect culorile spectrului. Normal, fiecare persoană posedă un „halo" spre bleu sau spre galben. În vârf ţâşneşte un fel de fântână de lumină numită în Orient, Floarea de Lotus (cei potenţi p...