Karma, termen provenit din sanscrită (limba cunoscută de ocultiştii din întraga lume), reprezintă „legea supunerii la înlănţuirea cauzelor”. Karma nu are nimic misterios sau înspăimântător.Legea Karmei, scoasă din contextul său metafizic, poate fi considerată o lege terestră. Aşa cum încălcarea legilor terestre presupune amendarea vinovatului, tot aşa şi încălcarea legilor karmice.Karma acţionează conform proverbului: „cine seamănă vânt culege furtună”. Chiar dacă pedeapsa pentru fapte rele nu se aplică în această viaţă, ea se va aplica într-o viaţă viitoare. Dacă în timpul vieţii ne vom strădui să facem fapte bune, să dăm dovadă de iubire, înţelegere şi compasiune, atunci când vom fi nefericiţi precis vom avea parte de înţelegere şi compasiune la rândul nostru.Dacă un om are parte de nenorociri, nu este obligatoriu ca aceasta să fie pedeapsa pentru fapte rele ci este posibil să fie încercări pentru a se purifica, pentru a scoate afară impurităţile şi egoismul. Roata vieţii face ca într-o viaţă e rege iar în alta un om simplu sau un vagabond, un cerşetor.Cele mai multe entităţi superioare, pe care le numim „avatarii” coboară pe Pământ pentru a-şi îndeplini aceste misiuni. Această Entitate Superioară, sau Avatar, vine adeseori la întrupare pentru a-i învăţa pe oameni legea cumpătării, a suferinţei, etc. şi îşi aleg destine de suferinţă supremă pentru a fi de mai mare folos oamenilor. Avatarul nu s-a născut în Legea Karmei ci vine la întrupare la libera sa alegere – câteodată nici măcar nu se naşte, ci adoptă corpul cuiva.Hinduşii cred că Vişnu, Dumnezeul lor, coboară periodic pentru a le aminti oamenilor adevărata credinţă pe care aceştia au tendinţa de a o uita. Gândirea este o forţă reală. Tot ceea ce facem este rodul gândirii. Cum gândeşti aşa vei fi. Dacă gândurile noastre sunt pure şi noi suntem puri; dacă gândurile sunt îndreptate numai spre agoniseală, lăcomie, lux, etc. va trebui să revenim în mai multe reprize până ce ne vom învăţa lecţia de puritate.Nimeni nu va fi supus la pedepse continui aşa cum ne învaţă preoţii. Iisus Christos n-a propovăduit pedeapsa eternă, suferinţa. El spunea că dacă o persoană se căieşte şi face eforturi să se îmbunătăţească, atunci acea persoană va fi salvată de propria sa nebunie.Toţi oamenii vin pe Pământ pentru a plăti în Legea Karmei. Numai Avatarul este scutit de Legea Karmei. Dacă ne străduim să ducem o viaţă bună în această întrupare putem avea şansa întrupării pe alte planete unde sunt condiţii mai bune şi alte niveluri de existenţă.Pentru a avea o Karmă bună trebuie să facem altora exact numai ceea ce ne-ar plăcea să ni se facă nouă. Dacă facem o datorie, atunci trebuie să o plătim. Dacă facem bine altora, ei trebuie să ne întoarcă binele. Trebuie să avem bunătate şi iubire pentru toate creaturile fiindcă în ochii lui Dumnezeu toate creaturile sunt egale. Unele episoade ale vieţii noastre ni se par nedrepte. Avem sarcina uneori de a îngriji un bolnav incurabil care ne face să suferim foarte mult. Este posibil ca aceasta să fie chiar sarcina noastră în această existenţă. În fiecare moment trebuie să facem dovada înţelegerii şi compasiunii faţă de cei bolnavi şi necăjiţi fiindcă poate aceasta este sarcina noastră. O anumită infirmitate fizică îl face pe om să fie mai puţin grosier să poată recepta vibraţiile de înaltă frecvenţă. Nu prea există sportivi clarvăzători. Bolnavul poate fi mult mai evoluat decât o persoană într-o stare excelentă de sănătate.
CITEȘTI
Secretele Aurei
Spiritual🌸Aura este multicoloră dar sunt persoane care nu disting corect culorile spectrului. Normal, fiecare persoană posedă un „halo" spre bleu sau spre galben. În vârf ţâşneşte un fel de fântână de lumină numită în Orient, Floarea de Lotus (cei potenţi p...