AUTOHIPNOZA, CONTINUARE

16 2 0
                                    

După mai multe încercări, când vom şti să ajungem în stare de transă, trebuie să vedem ce vrem să realizăm cu ajutorul acestei abilităţi pe care am căpătat-o. Să ne supunem la o introspecţie şi să vedem ce defecte dorim să eradicăm. Ne lipseşte voinţa, - să ne imaginăm că avem o voinţă puternică, că suntem o personalitate dominantă, capabilă să-şi impună ideile şi să se impună. Ne gândim cu forţă la noi în forma nouă, pe care ne-o dorim. Exersăm intrând în transă, mereu într-o cameră obscură şi liniştită. Nu există nici un risc al autohipnozei decât trezirea şi ieşirea din transă. Nu există pericolul de a nu mai putea ieşi din transă. Subconştientul este un „gigant prostuţ” care realizează că este captiv şi se trezeşte rapid din starea de hipnoză, în plus, prin autohipnoză nu suntem la discreţia sugestiilor altcuiva. În stare de transă fiecare avem propriile noastre experienţe.Orice curent de aer, schimbare de temperatură, zgomot, ne scoate din transă. Experimentul trebuie reluat. Trebuie să ne repetăm mereu că există virtuţi pe care dorim să le avem şi există deprinderi urâte de care vrem să scăpăm. De preferat seara, înainte de a ne autohipnotiza, trebuie să ne repetăm ce dorim şi să intrăm în transă cu aceste lucruri în minte.De exemplu, dacă o persoană merge puţin adusă de spate, trebuie să-şi repete: voi sta drept, voi sta drept,......., fără a permite subconştientului să intervină şi să-l convingă chiar că merge drept. Dacă subconştientul crede, muşchii se destind şi poziţia se corectează.Vrem să scăpăm de fumat, de băutură, de obiceiul de a ne bate soţia, copii, de a  întârzia, de a înjura, de a ne enerva nemotivat, etc., trebuie să ne convingem subconştientul de exemplu, că ne este silă de ţigări, de băutură, şi acesta va acţiona la prima nouă tentativă. Atunci când ne hotărâm să apelăm la autohipnotism trebuie să fim foarte siguri că dorim cu adevărat aceasta. Dacă dorinţa nu se va realiza nu este de vină hipnoza ci faptul că dorinţa noastră nu este suficient de puternică.Făcând des aceste exerciţii ne vom elibera de stres, ne vom ameliora sănătatea şi vom putea ajunge şi mari hipnotizatori.
Exerciţiu !!

Secretele AureiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum