Döntenem kellett.Lassan felálltam a kanapéról és kikerülve a dohányzóasztalt indultam meg a legjobb barátom fele,aki mozdulataimat látva ő is felállt,amennyire csak tudtam annyira lassan lépkedtem.Akartam is meg nem is ezt a csókot,végülis sokat gondolkodtam,vajon,milyen lehetne ajka íze de mindig hamar elhessegtettem az ilyen gondolatokat a fejemből hisz ő a legjobb barátom.Lassan közeledtünk egymáshoz már csak centik voltak köztünk.Jobb kezem arcára helyeztem és próbáltam mentálisan felkészülni erre a feladatra de hiába számoltam háromig nem tudtam megtenni.
-Nem megy.-jelentem ki
-Meg kell tenned,nincs olyan,hogy nem!Nem azt kérem,hogy bújj vele ágyba,hanem,hogy csókold meg!Egy kibaszott csók bakker.-csattan fel Nátán
-De egyszerűen nem tudom rá venni magam-montam és egy nagyot sóhajtottam.
-Akkor Manu,segíts neki,csókold meg.-mutatott a legjobb barátom fele Alfréd.Jézus már te is.Manu rámnéz és egyet lép előre.Arcom tenyerébe helyezte, közelhajolt.Nagyon közel volt.Miliméterek választottak el ajkától.Éreztem leheletét a számon.Gyorsabban vettem a levegőt,nem tudtam mozdulni,nem tudtam eltolni,nem volt hozzá erőm.Féltem...nagyon féltem,mégis akartam.Akartam,hogy ajkát ajkaimra helyezze.
-Ne félj!-suttogta.Egyre közelebb hajolt ,már súrolta szája számat de megállt.Mindketten tudjuk mért.Mert ez az én feladatom nem az övé.Arra vár tegyem meg.Szemébe néztem amivel és kivettem ,hogy benne van a dologban.Visszpillantottam szájára és rátapasztottam ajkaimat ajkára míg meg nem gondolnám magam.A hátamond végigfutott a hideg,a gyomrom fordult kettőt.Elváltunk de nem annyira messze,hogy ne lássuk egymás szemeit.Odahajolt a fülemhez és odasúgta
-Rég vártam már erre,Tücsök!-majd fülig érő mosollyal indult vissza.
Akaratom ellenére is elmosolyodtam és abban a pillanatban nem bántam,hogy megtörtént.
-Naa...ugye nem haltál bele?-kérdezte Andor
-Kurva viccesek vagytok.Te lenyalnád Timit?-kérdeztem
-Le.Nem vagyok beszari!-kinevettek az egészen,mire nagy meglepetésemre Edina szólalt meg.
-Megcsinálta nem??Akkor most mért kell szekálni?Ha lemered nyalni Timit csináld meg!Lássuk te mennyire vagy beszari!-mindenki elhallgatott,Edina fejét felém fordítja és elmosolyodik.Meglepedtem bár őszinte mosollyal viszonoztam.Az este folytatódott tovább.Egyre dúrvább dolgokat adtunk egymásnak.Míg el nem érkezett a hajnali három óra így mindenki készülődni kezdett haza.
-Kisérd haza Edinát addig itt egy kicsit takarítok de eszedbe ne jusson autóba ülni.Ittál ha egy keveset is de ittál-adtam ki parancsba.Csak bólintott majd Edinával a nyomában kivonultak a házból.Elkezdtem takarítani.Összeszedtem az üres vodkás üvegeket és a chipszes zacsikat.Felsepertem és felmostam,mert bűzlött az alkoholtól a padló.És kiszellőztettem,mert a szobában vágno lehetett a cigifüstöt.Helyre raktam a szétdobált párnákat.Még csak a mosogatás volt hátra.Nekikezdtem de közben Manuel is megjött és besegített.Én mosogattam ő öblögetett.
-Tényleg nem akartál megcsókolni?-kérdezte
-Tényleg nem-mondtam
-Mégis megtetted!-a feszültség érződött közöttünk.
-Meg...-ennyit beszéltünk csak.Végeztünk a mosogatással is.Fel négy fele járt azt idő.Lefőztem még két kávét egyet Manunak és egyet nekem.Kiültünk a teraszra és egy szál cigi melett megittuk mindketten. Majd leakasztottam a fogasról a dzekim és felhúztam a kopott Vansom.Odamentem Manuhoz,hogy köszönjek el tőle.
-Szia!-öleltem meg.
-Hazaviszlek!-jelenti ki
-Nem!-ellenkeztem-Ittál,nem hagyom,hogy vezess!-vettem el a telefonom a dohányzóasztalról.
-Akkor hazakisérlek-mondta Manu
-Nem,inkább megyek egyedül!-mondtam
-Nem hagyom,hogy egyedül mászkálj éjszaka!Akkor itt alszol és kész.-jelenti ki
-Nem,reggel iskola és még gyakorolnom kell.-mondtam
-Nem engedlek értsd meg!Hazakisérlek!Ha tetszik jó,s ha nem akkor nem!-fogta meg kezem és húzodt ki az ajtón.Egymás mellett ballagtunk a házunkig.Megálltunk az ajtó előtt és megöleltem
-Vigyázz magadra!Aludj jól!Remélem jövő vasárnap talizunk.-mosolyodtam el majd indultam volna befele a házba de elkapta a csuklómat és visszahúzott.
-Aludj jól!Hívj majd ha vizsgáidon túlléptél.És szombaton az élőshoe után ami tudom,hogy későn lesz de remélem egyet találkozunk.-majd közelebb lépett.Egyre közelebb, centik voltak köztünk.Közelebb hajolt,megint éreztem leheletét...Sziasztok,hoztam egy új részt,remélem tetszik!Este hozom a kövit!Jó olvasást!Puszii😇❤😘
YOU ARE READING
Moonlight (MANUEL ff)
Fanfiction,,Egy fiú sosem lehet legjobb barát."Akárhányan mondták ezt nekem,nem hittem nekük és egy jó nagy nevetéssel zártam a beszélgetést.Egészen addig a percig hittem ebben a tényben míg... ,,-Valami nem oke!-jelentem ki -Egyetértek.Mi van velünk?-szemei...