Moonlight🌕 XVI.

1.1K 46 16
                                    

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Kiléptünk az ajtón,megcsapott a hideg fuvallatt és beleborzongtam.Manu mellettem lépkedett és kezét nyújtotta felém.Először nem értettem mit szeretne.Felhúzott szemöldökkel néztem arcára.
-Add a kezed!-mondta,ahogy meglátta arckifejezésem és rájött,hogy nem igazán értem tettét.
-Minek?-kérdeztem vissza
-Minek??Vajon minek?Leszeretném vágni,azért!-ironizált
-Az emberek már az első randin kézen fogva mennek az úton?-kérdeztem majd nevetve kezem kezébe helyeztem és rákulcsoltam
-Mi kivételes emberek vagyunk!Vagyis én az.Örülhetnél,hogy egy ilyen sztárral randizhatsz.-fejezte be az önbizalma és egója kimutatását
-Egyetértek...de én is egy különleges ember vagyok!Mert egyedül én merlek faképnél hagyni.-nevettem majd a poén kedvéért elengedtem kezét és megfordultam.Egy percig sem gondoltam komolyan, ő mégis elhitte.Kezét vállamra helyezte és visszafordított magához.
-Hé...ez most ugye nem komoly?-néz rám olyan ,,nem értem ezt az egészt" arckifejezéssel
-Dehogy komoly-nevettem el magam-Csak a poén kedvéért volt-nevettem tovább
-Köcsög vagy-jelentette ki de arcára egy halvány mosoly is kiült.Tudtam,hogy olyan ember aki felkapja hamar egy ilyen kis apróságon a vizet.Mégis szeretem szekálni hisz olyan aranyos ha ideges.
-Tudom...nyugodj meg, tudom!-jelentette ki.
Időközben megérkeztünk egy kicsi hávézóhoz ahova bálépve kabátainkat a szék karjára helyeztük.Meleg volt bent.Nem éreztem már a csípős hideg szél fuvallatát.Helyet foglaltunk a székeken.Rendeltünk mind a ketten egy-egy feketét és melléje sütiket.Nem volt kedvünk reggelizni.Így egyből édessel kezdjük a napot.Hát elég szép.
-Fura ez így most-jelenti ki Manu
-Mégis miért?Eddig is kávéztunk már együtt-kérdeztem rá.Végülis kávéztunk már együtt akkor mért lenne fura?
-Nem tudom...olyan más-felelte Manu
-Nem értelek...-mondtam majd egy nagyot kortyoltam a kávémból amit nem rég hozott ki a pincér.Látva tettem,Manu is beleivott a feketébe.
-Nincs is ahogy...-felelte
-Változtál...sokat!-mondtam majd megnéztem a telefonom képernyőjét ami felvillant és megjelent rajta apa és én...egy nagyon régi kép,ahol apa és én a kerti hintán ülünk.A képet anya készítette.Apropó anya.Üzenetet küldött.
,,Kicsim,hívj amint tudsz!Fontos!!"
Olvastam el majd egyből léptem is rá a nevére.Megijedtem.Nagyon.Nem tudtam mi történt .Anya nem szokott ilyen üzenetekkel bombázni.Fülemhez emeltem a telefont.Manu fura kifejezéssel figyelt.Látta ideges arcom ezért várta,hogy mi teszek...a telefon kicseng majd anya beleszól.
-Szia,kincsem.-szól bele anya a telefonba de üzenete ellenére elég nyugodtan,ami nagyon meglepett és felkavart.Összezavarodtam ott helyben.Nem tudtam eldönteni,hogy féljek vagy ne.
-Szia anya,van valami baj?-kérdeztem egyből rá
-Á dehogy kincsem miből gondolod?-kérdezett vissza az anyám.
-Hát az üzenet...-be sem fejeztem a mondtatom az anyám már is a szavamba vágott.
-Ja igen...randim lesz és nem tudom eldönteni mit vegyek fel.Segítened kell.-lefagytam.Az anyámnak van más pasi az életében apán kivűl aki halott.
-Hűha...ez igazán nagyszerű.Persze,hogy segítek.Délután átlépek.-mondtam teljesen monotonon.
-Rendben,na nem zavarlak.Biztos most alszol tovább szokás szerint.Na pusziii-köszönt el az anyám
-Szia-búcsúztam én is a vonal másik végéről.Kinyomtam a húvást és lehelyeztem a telefonom az asztal jobb szélére majd felkönyököltem az asztalra s kezeimet magam előtt kulcsoltam össze.Az előttem űlő személyre néztem.
-Az anyámnak randija lesz.-jelentem ki arcrebennés nélkül.Manuel szemöldöke felemelkedik,mosolyra húzza száját.
-Dehát ez egy jó hír-mondja majd kortyol egyet a kávéból
-Az...viszont még meg kell emésztenem.-felelem és nekifogtam a maradék kávém elfogyasztásának.
-Tudod mennyire szerettem volna,ha anyám is elkezd randizgatni de nem tette.Mindig annyira elszomorított,pedig neki is kijárt volna apa után.-nézett fel telefonjából ami időközben kezébe került.
-Én is szeretném hidd el csak ez még új és fura.-mondtam
-Egyébként felkeresett...-pillantott vissza mobiljára majd kikapcsolta és lerakta az asztalra.
-Az apád?-kérdeztem
-Igen.Látott a TV-ben és büszke rám meg ilyenek...tudod tipikus ,,rég láttalak",,hiányzol",,helyrehozhatnánk" cuccok.-mondta
-És erre te...

Sziasztok,bocsii a késésért(ami elég hosszú idő).De itt van a kövi nemsokáa jön a kövii.Na puszii❤⚡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Moonlight (MANUEL ff)Where stories live. Discover now