𝔹𝔸𝔹 3

562 42 4
                                    

Ryujin pov,

9:00 pagi,di Art's University

'Kenapalah aku kena kahwin dengan lelaki yang Tak cintakan aku.'Aku hanya pandang ke arah luar tingkap.

"Ryujin...Kau okay ke?"Changbin mengambil kerusi dan duduk di hadapanku.

"Aku okay jer..."Aku bermain dengan jari-jariku tanpa memandang ke arah Changbin.

"Kalau kau tak okay cite je kat aku ke,Yeji ke or Jisung.."Changbin menggengam tanganku.

"Okay.."Aku memandang ke arahnya.

"Okay lah...Jumpa waktu balik..."Changbin bangun dan duduk di tempatnya..

Taehyung pov,
Kim's Holding,

Aku memandang ke arah pintu dan tiba-tiba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku memandang ke arah pintu dan tiba-tiba...

"Hai Sayang..."Irene a.k.a gf Taehyung terus masuk tanpa mengetuk pintu Dan hanya masuk Macam office Ni dia pnya..

"Boss,maafkan saya.Saya dah larang dia , tapi dia masuk juga.."Mia iaitu PA Taehyung menunduk tanda maaf kepada Taehyung.

"Takpa,awak boleh keluar."Setelah mendengar arahan dari Taehyung, Mia terus keluar dan menyambung kerjanya.

Irene hanya menjeling ke arah Mia.

"Sayang,lama tak jumpa..Makin handsome you.."Irene memandang ke arah Taehyung dengan wajah menggoda..

"I busy... Kenapa you datang sini?"Aku hanya menyambung dengan semua kerja yang bertimbul di atas meja.

"You... Jom pegi....."Tak sempat Irene membuka mulut Taehyung sampuk, "You pegi lah...I busy lah.."Aku menghalau Irene keluar ..

"Okay,fine!!"Irene mengambil handbag guccinya dengan keluar dari situ.

Ryujin pov,

Kring.....Kring....

Aku mengemas barang-barang dan simpan ke dalam beg untuk pulang.

Han Jisung datang ke arahku dan berkata "Jom balik sama-sama nak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Han Jisung datang ke arahku dan berkata "Jom balik sama-sama nak.."

"Okay,jom.." Aku dan Jisung keluar dari kelas Dan terus menuju ke pintu pagar.

"Jisung...saya ada benda nak cakap..." Aku memberhentikan Jisung Dan memandang ke arahnya dengan wajah yang sedih..

"Jisung...say..saya nak cakap yang...."Tak sempat aku menyambung ayatku tiba2 ada seorang namja datang ke arahku dan terus menarik tanganku kasar dan masukkan aku ke dalam kereta.

Aku memandang ke arah namja bertopeng yang menarik tanganku yang teramat kasar.

'Taehyung?!' aku again terkejut kerana namja bertopeng itu adalah Taehyung.

"Bagi aku keluar lah!" Aku membuka pintu kereta tapi Tak berjaya kerana telah dikunci oleh mamat sengal tu..

"Tak payah,aku hantar kau balik lepastu kau pergi tukar baju terus." Taehyung terus meluncur laju ke rumah Ryujin.

Aku hanya diam membisu dan pandang ke arah tingkap dengan perasaan yang sangat geram terhadap Taehyung.

𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒1 [COMPLETE]Where stories live. Discover now