Pada waktu malam,
Ryujin pov,Aku membaringkan diriku di atas katil dan melelapkan mataku.
Dan tiba-tiba Taehyung datang dan baring di sebelahku. *okay so in that time dorang dah tidur sebilik.*
"Chagi~" panggil Taehyung dengan suara yang menggoda.
"Hmm.."balasku malas.Tapi masa tu mata aku still terpejam.
"Saya lapar lah~"kata Taehyung comel.
"Pergi dapur.Ade banyak makanan kat situ saya dah sediakan."balasku dan masih tak membuka mata.
"Makanan yang saya nak tu takda kat dapur."balas Taehyung dan aku dapat merasakan nafas Taehyung di tepi leherku.
"Awak nak makan ape?"soalku dan pandang ke arahnya. *dia dah buka mata*
Taehyung merapatkan dirinya ke badanku dan Taehyung membalas dengan nada yang menggoda, "Saya nak awak."
Aku terkedu. 'Haishh,ape aku nak jawab nie..' keluhku.
"Esoklah.."balasku dengan suara yang agak perlahan.
"Tak nak!"balas Taehyung dengan nada yang agak tinggi.
"Please chagi~"pujukku sambil membuat aegyo paling comel ke arah Taehyung.
"Janji?"kata Taehyung. "Janji.."balasku dan aku melelapkan mataku semula.
Keesokan harinya,
Aku bangun dan pandang ke arah Taehyung yang masih lena di sebelahku.
Aku turun dari katil dan menuju ke tandas untuk membersihkan diri dan bersiap ke kelas.
*So korang bayangkan yang kat atas tu Ryujin okay?✌So kita sambung balik....SKIP~
Taehyung povAku bangun dan aku dapat merasakan yang sebelahku kosong.
"Mana bini aku nie?Masak ke?"soalku perlahan.Aku bangun dan turun ke tingkat bawah.
"Chagi?"panggilku tetapi tiada sahutan terjadi.
Aku menuju ke dapur dan aku mengambil sticky note yang ditampal di peti sejuk.
*Saya pergi kelas tau.Saya tak sempat..Mianhae chagi.So nanti saya balik dengan Lucas okay chagi.Bye.Luv you 3000++.*Setelah membacanya aku naik dan bersiap untuk ke tempat kerja.
*so kat atas tu pulak baju si Taehyung ni okay...✌
Don't forget to follow,vote and comment~
#taehyung
#ryujin
#love
YOU ARE READING
𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒1 [COMPLETE]
Fanfiction"Ma....Ryujin tak nak kahwin,Ryujin muda lagi laaa.." - Ryujin "No!! Kamu kena kahwin jugak..." -Soowon Ryujin dikahwin paksa oleh ommanya dan appanya... "Jangan menyesal,little girl.Kau nak sangat kahwin dengan aku?Aku akan bagi tahu o...