Keesokan harinya,
Ryujin pov,Aku bangun dan terus bersiap untuk pergi class.
SKIP...
Aku terus menuju ke tingkat bawah dan sediakan sarapan untuk suami aku. *yelah nnti jadi isteri derhaka lagi pulak ann😒
Setelah siapkan sarapan,aku dapat merasakan yang Taehyung sedang turun ke tingkat bawah.
"Ni sarapan dah siap."Aku mencapai dan pergi ke arah pintu.Tapi malangnya pintu tersebut ditahan oleh Taehyung.
"Takpa biar aku hantar kau."Taehyung merenung tajam ke arahku."Takpa,saya boleh pergi sendiri."aku hanya berdiri tegak di depan pintu yg ditahan oleh Taehyung itu.
"Ikut je aku."Taehyung menarik tanganku dan masuk ke dalam kereta.Aku hanya akur je.
SKIP..
"Nanti balik tak payah ambik."kataku dan keluar dari kereta dan aku dapat melihat Jisung dari jauh.
Tanpa berfikir aku terus menuju ke arah Jisung.
"Hi Jisung."Aku melambai-lambai ke arah Jisung tapi dia hanya abaikannya dan terus tinggalkan aku tanpa banyak soal.
'Jis..Jisung.'
SKIP..
Akhirnya habis pun class..Aku mengemas barang-barangku dan menuju ke arah kawanku iaitu Changbin dan Yeji. (Jisung dah balik awal dah.)
"Korang jom pergi makan kat Line Friends Cafe.Aku belanja and aku pun ade nak cakap something.
"Aku on jer..Ye lah dah ade orang belanja kan.Cuma kau tanya Yeji nie." Aku pun memandang ke arah Yeji.
"On jer..jom lah." Aku,Yeji dan Changbin pun terus keluar dari situ dan menuju ke destinasi seterusnya.
SKIP...
"Aku nak cakap something kat korang nie."Aku memandang ke arah Yeji dan Changbin yang hanya fokus di depanku ini.
"Cakap je lah."Yeji membalas sambil minum air yang telah dipesannya tadi.
"Aku nak cakap yang aku dah kahwin."Dan akhirnya terbongkar sudah rahsia tersebut..
Pffftt...
Air yang diminum Yeji hampir terkeluar dari mulut Yeji akibat terkejut.
"Jinja?!Dengan sapa?Jisung ke?"Tanya Yeji dengan pelbagai soalan.
"Eh dia nie..Tak menyabar-nyabar betul."Marah Changbin ke arah Yeji.
"Bukan dengan Jisung,aku kena kahwin paksa dengan pilihan omma aku.Sedih tau tak!"Akhirnya air mata yang dari tadi aku tahan akhirnya jatuh juga membasahi pipiku.
Yeji bangun dan duduk di sebelahku."Takpa Ryujin.Aku paham keadaan kau.Anyway gongrats."Yeji memelukku dan memberiku semangat.
"Jisung dah tau ke semua nie?" soal Changbin. Aku mengangguk perlahan."Jisung dah taknak cakap dengan aku dah."air mataku makin deras bila difikirkan tentang Jisung.
"Kau beri masa sikit kat Jisung.Biar dia terima dulu kenyataan."Kata yeji dan aku hanya mengangguk.
Jisung pov,
Aku duduk di birai katil dan melihat semua gambar-gambar kenangan aku dengan Ryujin.
"Aku akan cuba untuk terima semua nie balik tapi aku tak boleh janji Ryujin."Aku mengemas semua barang-barang kenangan aku dan Ryujin supaya aku dapat melupakan semua yang terjadi.
'Aku nak kau tau yang aku sayangkan kau ryujin.And aku akan pastikan aku dapat kau.'
YOU ARE READING
𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒1 [COMPLETE]
Фанфик"Ma....Ryujin tak nak kahwin,Ryujin muda lagi laaa.." - Ryujin "No!! Kamu kena kahwin jugak..." -Soowon Ryujin dikahwin paksa oleh ommanya dan appanya... "Jangan menyesal,little girl.Kau nak sangat kahwin dengan aku?Aku akan bagi tahu o...