Ryujin pov,
Aku melihat ke arah jam tanganku dan ia menandakan jam 10:00 malam.
'Whut?!Camne nie kalau Taehyung tahu.Aduhh.'Aku memikirkan jalan untuk selamat dari Taehyung.
"Awak kenapa nie??Resah je."kata Jisung dan memandang ke arahku.
"Saya dah kena balik lah awak..Jumpa nanti yeh.Bye!"Aku terus keluar dari mall tersebut dan menuju ke rumahku.
SKIP...
Sesampai sahaja di rumah,aku masuk dan tiada kelibat Taehyung di situ.
'Belum balik kot.'Aku terus menaiki tangga dan ade suara seseorang di belakangku.
"Siapa jantan tu?"Kata Taehyung.Aku terberhenti dan pusing perlahan-lahan ke arah Taehyung.
"Ka..Ka..Kaw.."Aku tak sempat menghabiskan ayatku Taehyung memotong dan menengkingku,"Sape aku cakap?!"
"Kawan lelaki saya."Aku terkedu.'Aduuhh.Ryujin ape kau buat.'
"Oh!Kawan kau..Sapa benarkan kau jumpa dengan dia?!"Bahuku sikit terhenjut akobat terkejit dengan tengkingan Taehyung.
Aku hanya dia dan tunduk ke arah lantai.
"Kau ni memang kan!"Taehyung menolakku ke arah dinding dan mencekik leherku dengan sangat kuat.
"Taeh..Taehyung to..tolong."Aku merayu tapi hanya diendahkan olehnya.
Taehyung menarikku ke bilik dan melibas-libas badanku dengan tali pinggangnya dengan sangat kuat.
"Aku akan buat kau tak berjalan Ryujin."
SKIP...
Keesokan harinya,
Cahaya matahari yang terang itu membuatkan aku terbangun.
Aku merasakan bahagian bawahku terasa sangat sakit."Arghhhh!"
Pintu dibuka dan Taehyung masuk ke dalam bilik dengan membawa dulang yang terdapat makanan di situ.
"Makan ni..Kalau kau taknak makan aku sumbat kat mulut kau." ugut Taehyung.Aku menelan air liur "okay.."
SKIP...
Aku bersiap-siap untuk ke kolej walaupun masih sakit.Ketika aku ingin keluar dari rumah aku mendengar suara Taehyung dari tingkat atas dan ingin turun ke bawah.
"Nanti I jumpa you ya sayang...Wait for me.Talk to you later sweetie.Bye."Taehyung turun dan menuju ke dapur.
Tanpa berfikir panjang aku terus keluar dari rumah dan terus menuju ke kolej dengan hati yang terluka.
To be continued....
🍁Please votr and comment🍁
YOU ARE READING
𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒1 [COMPLETE]
Fanfic"Ma....Ryujin tak nak kahwin,Ryujin muda lagi laaa.." - Ryujin "No!! Kamu kena kahwin jugak..." -Soowon Ryujin dikahwin paksa oleh ommanya dan appanya... "Jangan menyesal,little girl.Kau nak sangat kahwin dengan aku?Aku akan bagi tahu o...