𝔹𝔸𝔹 28

578 26 2
                                    

       "Kau buat apa hah Irene?!! Kau dah hilang akal ke !!!" tengking Taehyung geram .

     "Taehyung ~ Long time no see you ... I miss you~" kata Irene manja dan datang ke arah Taehyung.

     "Rindu kau tu boleh pergi bela lah. Aku tak ingin dengan kau tau tak!!!! " tengking Taehyung dan tolak Irene dari mendekatinya.

        "Taehyung!!! " jerit Irene dan membuat isyarat kepada Seonghwa. Seonghwa mengganguk dan pergi mengambil pistol.

        "Nak tak I tembak isteri kesayangan you ni." kata Irene dan memandang ke arah Seonghwa yang mengacukan pistol di kepala Ryujin.

         "Taehyung help me please~" rayu Ryujin yang sudah lemah di situ.

       "Irene jangan sesekali kau bunuh isteri aku!!!" tengking Taehyung menahan marah yang dah menguasai dirinya pada ketika itu.

     "Boleh. Dengan satu syarat." balas Irene sambil mendekati Taehyung.

     "Apa dia?" soal Taehyung geram..

      "You kena kahwin dengan I !!" balas Irene dengan senyuman lebar. "And Seongwha akan kahwin dengan wife you." sambung Irene lagi.

      Taehyung terkedu dengan ugutan Irene. "You dah gila ke Irene?!!!" tengking Taehyung melepaskan geramnya.

     "Yes !!! I dah gilakan you Taehyung!! Tapi sebab perempuan tak guna ni you tinggalkan I ." jerit Irene dengan sekuat-kuatnya.

   Pangggggg!!!!!

     Taehyung melempang Irene dengan sekuat-kuatnya. "Yang kau kutuk tu isteri aku!! Isteri aku kau tahu tak!!!" jerit Taehyung lagi.

     Seonghwa melepaskan satu tembakan di tangan Ryujin. "AAHHHHH!!!" jerit Ryujin kesakitan.

     "Puas hati kau Taehyung?!" jerit Seonghwa. "Kalau aku tak dapat dia kau pun tak akan dapat dia. So tu fair." sambung Seonghwa lagi.

      Lucas datang dan terus menembak Seonghwa di bahagian jantung dan Seonghwa jatuh menggelupur di situ.

      "Itu lah puncanya kalau kau cari  masalah dengan boss aku." kata Lucas sambil pandang ke arah Seonghwa.

     Lucas menuju ke tempat Ryujin dan melepaskan ikatan di tangannya dan membawa Ryujin ke dalam kereta.

      "I akan buat hidup you merana Taehyung. Tu janji I !!" ugut Irene.

     "Aku tak kisah apa kau nak cakap. Tapi aku akan buat hidup kau lebih sensara." kata Taehyung dan tinggalkan Irene di situ.

    "It's not over yet Kim Taehyung."kata Irene dan smirk.

👿Bersambung for season 2👿
🧚‍♀Share,vote and comment🧚‍♀
Tqqq🤡

*so nanti akan ada season 2
okay.

* so korang comment korang nak season 2 nie gabung dengan season 1 yang sekarang ni or asing.

*kalau buku asing author akan buat buku baru untuk season 2.

*So comment pilihan korang..

    

𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒1 [COMPLETE]Where stories live. Discover now