Bölüm 4

8.1K 207 26
                                    

-          Oha ne diyor bu herif be göktaşı çarpacak diyor.

-          Anne, ölecek miyiz?

-          Korkma kızım bak daha 2 ay varmış bir yolunu bulup durduracaklardır elbette, değil mi Cenap? Sen de söylesene bir şeyler bak çocuklar korktu.

Cenap konuşmayı dinledikten sonra hala kafasında adamın söylediklerini değerlendiriyordu ve ailesinin söylediği tek bir kelimeyi bile duymamıştı. Rüstem Efendi doğru duymuştu işte, Başkan resmen boşuna bir yere kaçmaya kalkışmayın kurtuluş yok bile demişti. Ama Cenap’ın hala inanası gelmiyordu bu olanlara, filmlerde olurdu, kitaplarda olurdu ama gerçek hayatta böyle bir şey olabilir miydi?

-          Cenap sana söylüyorum. Durdururlar değil mi?

-          Ha, ne dedin Nermin?

-          Göktaşını diyorum, durdururlar değil mi?

Nermin bu sefer biraz daha sinirlenerek dişlerinin arasından söylemişti bu sözleri.

-          Tabi canım, yıl olmuş 2013 teknolojinin geldiği nokta ortada, elbette bir yolunu bulurlar, siz hiç korkmayın.

-          Bakın gördünüz mü, bilirsiniz babanız böyle şeylere meraklıdır, anlar bu işlerden.

-          Ama anne adam çarpacakmış gibi konuştu, kaçacak yer falan yok dedi.

-          Oğlum onu insanlar yollara dökülmesin ortalık karışmasın diye söyledi. Hadi neyse siz düşünmeyin bunları gidin odanıza derslerinize bakın.

-          Ya anne kıyamet kapıda sen hala daha ders çalışın diyorsun.

-          Oğlum onlar 2 gün sonra durdururlar o gök taşını sonra sen derslerinden geri kalırsın.

Ali ve İrem söylenerek odalarına doğru yollandılar, Nermin Cenap’a baktığında onun başka alemlere daldığını anlamıştı.

-          Cenap ne olacak şimdi, ne yapacağız?

-          Bilmiyorum vallahi Nermin ben de kaç saattir onu düşünüyorum.

-          Gerçi adam kaçacak yer yok diyor. Kaderimize razı olmaktan başka çare yok. Acaba eve biraz yiyecek mi stoklasak, ne olacağı belli olmaz bu durumlarda.

-          Doğru söylüyorsun konserve falan alalım, bol bol su da alalım. Bir de çıkmış diyor ki herkes normal yaşamına devam etsin. Kim 2 ay sonra öleceğini bile bile gider çalışır ki, ortalık çok karışacak Nermin.

-          Haklısın, şimdi bir umut insanlar biraz daha bekler ama zaman daraldıkça, olacakları düşünmek bile istemiyorum. Bizim şuradaki marketin kapanmasına yarım saat var daha şimdiden gidip biraz bir şeyler alalım mı?

-          Hadi kalk gidip alalım biraz bir şeyler, bu memlekette ne olacağı belli olmaz. Şimdi kimsenin umurunda değilmiş gibi ama bir anda herkes galeyana gelebilir.

-          Çocuklar biz markete kadar gidip geleceğiz, istediğiniz bir şey var mı?

-          Yok ben bir şey istemiyorum.

-          Ali sen bir şey istiyor musun?

-          Bilmem ki böyle tatlı bir şey olabilir.

-          Tamam o zaman biz geliriz yarım saate.

Cenap ve Nermin üstlerine ince bir şeyler alıp çıkarken Cenap Nermin’den Pazar arabasını da almasını istedi, suları taşımak daha kolay olurdu.

Kıyamete 5 kala(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin