🌸5

39 2 0
                                    

Geçmişi düşünüyorum, eğer onlar başıma gelmeseydi nasıl bir hayat yaşardım? Ya da; eğer onlar başıma gelmeseydi ben şu an ki düşüncelerime sahip biri olur muydum? Ki tahminimce ben de laf ettiğim, sadece sevgili bahaneleri yüzünden ağlayan, gözyaşı döken ve hayatta bir yere varamayacak cici kızlardan olurdum galiba. Neyse büyük de konuşmayayım.

'Zaman her şeyin üstesinden gelir öyle değil mi?'

"Hayır, zamanla o acı kaybolur ancak sen yine o acıları hatırlayacaksın. Kalbinde derin bir iz bırakacak. Nereye gidersen, ne kadar mutlu olursan ol sen onu hissedeceksin işte. Acı biliyorum ancak doğru bu. Şimdi herkes bana kızıyor değil mi?"

Sait Faik ne güzel açıklamış mutsuzluğu bir kitabında..

"Birden bütün neşemin bir camın kırılışı kadar ses ve sangırtı çıkararak düşüp kırıldığını gördüm."

Bir insan mutsuzluğun tanımını ancak böyle güzel betimleyebilirdi. Benim içimde ise birçok şey kırılıyor ve o gürültüyü kimse duymuyor gibi hissediyorum. Sanki kimsenin umrunda değilim, kimse beni arayıp sormuyor, umursamıyor gibi hissediyorum. Biliyorum böyle yazınca kulağa ilgi manyağı bir çeşit salak gibi geliyor değil mi? Sadece tek istediğim işine gelince yazan insanlar yerine beni kalbi ile seven sayan insanların olmasını istediğim. Ve bu dediğim kişi tam olarak on iki Kasım'da hayatıma dahil oldu. Çok iyi oldu, çok da güzel oldu. 💜

Belki de dünya böyledir, bilmiyorum. Alışmaya çalışıyorum elimden geldiğince. Gün içinde yanımdan belki yüz kişi geçip gidiyor, belki de benim gibi hisseden kişiler de aralarındadır. Hiçbir fikrim yok. Otobüse binince şoföre iyi günler dediğimde yargılayan gözlerin olması irrite edici sadece. Dünya böyle bir yer mi? Yoksa ben düşünmekten kafayı mı yemek üzereyim?

Eskiden zevk alarak yaptığım şeyleri bugünlerde tiksinerek düşünüyorum. Güçlü olmak için çabalıyorum, tam tersi oluyor gibi. Ben çalıştıkça iyice güçsüzleşiyorum. Ben gerçekten ne yapacağımı, ne yapabileceğimi bilmiyorum.

Bezelyem, benim hep yanımda ol, olur mu?


Tek istediğim sonsuz kahve, sessizlik, orman kokusu ve bir karavan. Bir de sevdiceğim. 💕 Yine çok şey istedim..

- Sevgi ile kalın. -

whether you know it or notHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin