Merhaba,Bugün şu an yazacağım şeyleri bayağıdır kafamda düşünüp duruyordum. Açıkçası bunları yazıp ve tekrar tekrar okumaktan korkuyordum diyebilirim. Siz de yazdığım tüm her şeyi okuduysanız fark etmeme durumunuz olduğunu sanmıyorum. Bezelye ve ben arkadaş olarak hayatlarımıza devam etmeye karar verdik. Seviyor muyuz, evet. Ancak sevginin fazlası sanırım ikimize de ayrı ayrı zararlar verecek. (Şu an bunları da gece 02.00 gibi yazıyorum. Ve açıkçası onunla apaçık bir şekilde konuşmadan düşüncelerimi dile getireceğim. Umarım kızmazsın kiraz çiçeği..) Arkadaş gibi kalma kararı kıldık. Yola çıktığımız ilk gün bile en başından ikimizde birbirimize söz verdik. Her ne olursa olsun her zaman yanında olacağım, omzum her zaman emrine hazır olacak. Bunu biliyorsun ve açıkçası ne zaman dara düşsem ya da içimde kendimden dışarı çıkamazken sana geleceğimi biliyorsun. Şimdi diyeceğimi de biliyorsun gerçi ama yine sen de gel. Her ne olursa olsun seni dinlemeye hazırım, unutma destekçinim de :)
Yazdıklarımı da silmeme kararı aldım. Onları yazarken ben de bıraktıkları anılar ve duygular vardı. Unutamayacağım kadar güzel şeyler. O yüzden yok etmek istemiyorum. İleride beni bambaşka şeyler beklerken açar bakarım belki. Ya da en mutsuz olduğum zamanlar açar okur ve gülümserim. Çünkü hiçbir zaman mutsuz hissetmedim tüm bunlar yaşanırken. Okuduğum zaman da hala o hisleri yeniden hissedebilirim ve gülümserim.
Her neyse, kendimi açıklama yapan ünlüler gibi hissettim. Aldırmayın bana.
Gelelim bugünlere, yeniden herkese merhaba. Aşırı yoğun ama bir o kadar da monoton geçen hayatıma biri daha girdi. Kedi sahiplendik. :)) Yeni yol arkadaşım sanırım. Huylarımızı onunla yeniden keşfediyoruz. Minicik bir şeydi geldiği zaman, şu an daha iyi durumda. Güçlenmesi için elimden geleni yapıyorum. Benim güzel kara kedim :)
Üzücü bir şey de gerçekleşti tabii ki. Olmazsa olmaz (!) Kardeşimin bir konteynerın kenarında nutella kavanozunda bulduğu balığı (üç senedir bizimle beraberdi) kaybettim. Gelecekte en berbat yılın ne deseler kesinlikle 2020 derim. Nedenler belli. Ancak bir o kadar da seviyorum hayatıma dahil olan kişiler sayesinde. Garip biriyim değil mi? 😂Neyse, şarkı önerisi yapıp yazımı sonlandırmak isterim. Güzel bakın kendinize, dikkat edin. Mesafeleri koruyun. :)
(Evet bunu mesafelere lanet okuyan ben diyorum ahaha..)https://youtu.be/oRlE4wr13Y4
(Deniz Tekin - İkiyi Geçti)"Ben ister miydim böyle olsun, istemezdim.."
Sevgi ile kalın. 🌸🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
whether you know it or not
RandomHayatta inişler de var çıkışlarda. Ben de kendi yaşamımdan bazı şeyleri anlatacağım aslında. Hayatıma dahil olup okumak isteyenler, hoşgeldiniz. Her duygunun en sonunda bitişi de vardır. Nefret mesela, en sonunda yoruluyor ve o duyguyu bir zaman son...