🌸20

34 2 4
                                    


Buraya yazmayalı tam bir ay olmuş..
Yine geldim. Yaşıyorum, merak etmeyin. :) Yeniden bir şeyler karalayıp yine sırra kadem basarım, işim belli olmaz hiç.

Yeniden yazmaya da Trikru2 arkadaşımın gaz vermesi ile devam ediyorum. Günlerdir buraya bakmaya çekiniyorum diyebilirim. (Dipnot, ona yazabilirsiniz, dost canlısıdır, hakikatli kız vesselam 😅)
(Bir ikinci dipnot, affet yavru. Yaparım bir gün demiştim. Malum 600 küsür okunma olmuş 😇)

Şu virüs her şeyi mi mahveder.. Sonuca bakacak olursak evet, bütün önemli planlarımın, mutluluğumun üzerine gölge düşürdü. Hatta düşürmek ile kalmayıp kafayı yeme yolunda hızla ilerletti diyebilirim. Günışığının yanına gidecektim sözde.. Sonra güzel planlarım vardı, diplomamı alacaktım üniversiteden. Yine birçok güzel şey planımdaydı. Ne yazık ki bir ben değil, tüm dünya olarak eve tıkıldık kaldık. Ben genelde evcimen biriyim, evde dururdum. Ancak bizimkilerin de evde oluşu bayağı bir bunalttı açıkçası. Laf dalaşı olsun, birinin bir şey yapışı bile insanın gözüne batmaya yeter oldu. Depresyona girmek için mükemmel ortam anlayacağınız.

Ben de bir karar alıp madem hayatımın gidişatını değiştiremiyorum bari odamı düzenleyeyim diyerek bir sürü duvara asılacak güzel şeyler sipariş ettim. Resimler, ayna, stickerlar, hali hazırda mantar panomda var zati. Ohh mis gibi yapacağım :) Annem bir iki laf eder ama alışır. Pek takılacağını sanmam. Öyle olsa bile ben takılmam. 😅 İçimi aydınlatsın da odanın görünümü, en azından odada içim bunalmasın.

Şimdi de birkaç mısra bırakmak istiyorum size..

~
Sorsalar gider misin,
Çağırırsa seni yine kör kuyularından.
Ben yine giderim.
O da, bu da,
Her kim çağırırsa giderim.
Ben artık gitmek isterim.
Bilirim,
Her yerden, herkesten,
Bir yerlere hiç kimseyle..
Gitmek isterim.

Ve şehir halen kalabalık,
Kalbinin köşeleri hala tenhasa,
Durmam koşar gelirim.
Şehrin her bir yeri açık,
Penceremden seni seyrederim.

Hastaymışım gibi uzak durur,
Bedenin bedenimden.
Tanımaz gözlerin gözlerimi,
Ellerin gitmez, dokunmaya beni.
Yabancı selamı dahi vermez,
Bakışları ela kalbin.
Giderim.

Sonsuz mutluluk varsa!
Ki bu bir avutma, kırık dökük kalbe.
Sen düşüncesi avutur,
Bir tek bu alevlenmiş bedene.
Arzu halim nedir?
Derim halbusam herkeslere.
Sen duymazsın,
Öteden, beriden.
Ben yine gider,
Sana gelirim.

Ne bir gurur,
Ne de geçmiş sancısı.
İşler, sevdalanmış yüreğe.
Bir sarı ışık ki, en tepede.
Senden yayılır,
Gelir, işler.
Her bir hücreme.

Sevgi ve aşk ile, mutlulukla kalın. 🌸

whether you know it or notHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin