იუნგის მთელი სხეული საშინლად უხურდა. არ იცოდა როგორ უნდა მოქცეულიყო, პირველი სექსი, რამდენიმე თვის წინ ჰქონდა მაგარამ ეს სხვა იყო. ის გოგო იტანჯებოდა ტკივილით და არა თავად და ახლა ეშინოდა, რომ კარმა სამაგიეროს გადაუხდიდა.
თეჰიონი ახლად ნაბანავები შევიდა მის საძინებელში, ხარბად აათვალიერა ფანჯარასთან მსგომი მინი, რომელსაც ცალი ფეხი ჩაეტეხა და მარჯვენა თეძო გაბზეკილი იდგა მოკლე შორტებით და გახდილი მაისურით. თეჰიონს მხოლოდ აბაზანის ხალათი ეცვა, მისტერ მინის აბაზანის ხალათი და მისი შვილისკენ, მისსავე სახლში დაუბრკოლებლად მიიწევდა.
-ლამაზია აქედან ხედიი,-ბოშა მჭიდროდ მოეხვია წელზე მინს და ნიკაპით დაეყრდნო მარმარილოს კანზე.
ფანჯროდან თითქმის მთელი დასახლება მოჩანდა და ნათურებით აწყობილ გირლანდებს ჰგავდა, ჭრიჭინები გაუთავებლად მღეროდნენ ზაფხულის უკანასკენლი თვის მარშს და ბაყაყების ხმასაც ფარავდნენ, გუბურიდან რომ მოდიოდა.
-ჰო, მომენატრება აქაურობა, როცა წავალ.
-მეც.-თეჰიონმა მხარზე აკოცა მინს.
-ეს იქნება სექსი, ყოველგვარი ვალდებულებების გარეშე, ხომ ასეა?-გადაამოწმა იუნგიმ.
-ჰო, მე არასოდეა გთხოვ ჩემთან დარჩე და გიყვარდე, თუ შენ ჩათვლი, რომ ეს არ მოგწონს ბოლო იქნება, მე არ ვარ მესაკუთრე ნაბიჭვარი და არც მიყვარხარ, ასე რომ არ გავალდებულებ, იუნიი.-რა უნდა ეგრძნო მინს? ალბათ, გულის წყვეტა ან უცნაური ჩხვლეტა მარცხნივ, მაგრამ არაფერი უგრძვნია, თეჰიონის დამოკიდებულება ორმხრივი იყო და ამას ორივე კარგად ხვდებოდნენ, ეს მხოლოდ ხორციელი ლტოლვა იყო, ყოველგვარი გრძნობის გარეშე, თუმცა უკანასკნელი სადაოა, სავარაუდოდ, ერთი მაინცაა მოტივირებული გულის შემხუთველი გრძნობით.
-თეჰიონი იუნგის არ აიძულებს მობრუნებას, ნელა იკეცავს ცერა და საჩვენებელ თითებს შორის მის მომწვანო მაისურს და წელსა დაბეჭებს უშიშვლებს, მოსწონს იუნგის თხელი სხეული, ბიჭი ისეთი გამხდარი და თხელია რომ თეჰიონს ცალ მუჭში დაეტევა. ნაზად უსვამს ხელს სხეულზე და მისი კანის დაბუსუსებას იწვევს, იუნგი ღრმა ოხვრით ეყრდნობა მინას შუბლით, მაგრამ არც ისაა გრილია, მთვარე გადაწეული ბანჯრიდან ვერცხლის ფრად იღვრება და იუნგის თმასა და კანში იკარდება, თეჰიონის კოცნაში ცოცხლდება და იუნგის სხეულში ფეთქდება, ღრმა ოხვრით იბადება ახლიდან მისივე ბაგეებიდან და სამყაროს ბგერის სახით ერწყმის.
YOU ARE READING
სარკის მიღმა
Fanfictionდასრულებული 18+ -მინდიხარ, ხომ გითხარი. რატომაა ეს ასეთი რთული გასაგები? წახვალ, საუკუნით იკარგები და მერე გინდა, რომ ერთხელ გიკმარო? არ შემიძლია, უშენოდ არ შემიძლია, შენი სხეულის გარეშე არ შემიძლია. -შენ მხოლოდ სხეული გინდა.-ქერა თავს უკან აგდებს...