Útálom..Mégis itt vagyok.Ahhoz,hogy eltartsam magam,nem lesz elég az a fizetés,amit a kávézóban kapok..kelleni fog egy iskola is..Mit sem sejtve léptem be az óriási épületbe.
-Moshimoshi!!-ölelt meg egy csaj.
Ne tapizz te engem,baromarc..még elkapom a rüht..
-Csá..
-Mina vagyok.Mina Ashido..
Megismertem még Momo-chan-t és Denki-kun-t,illetve Izuku-kun-t..aki nagyon ismerős volt.
Kyoka-chan-t..
És Todoroki-kun-t is..Ahogy kifigyeltem..
Az emberek 80%-a rendelkezik valamilyen emberfeletti képességgel..
Így vált az álom,valósággá..-És megtudhatjuk a nevedet?-mosolygott Todoroki-kun.
Mosolyra húztam ajkaimat és megveregettem a fiú vállát.
-Lili vagyok..-hagytam el őket és a terem felé vettem az utamat.
-OI,FURA HAJÚ!-hallottam meg valaki hangját.
Reflexszerűen kaptam a fejem a hang irányába,és egy ismerős,szőke hajzuhatagot véltem felfedezni.
Csak nem...
-B-Bakugou?-suttogtam mire a fiú,mintha meghallott volna engem,hátra nézett rám.
-Mh?-nézett végig rajtam.
-K-K--
-Mi bajod van?-lépett elém.
-Katsuki!!-lábadtak könnybe a szemeim.-Te forrófejű idióta!!-eredtek el a könnyeim.
-L-Lili?-kérdezte halkan,miután megérezte az illatom.
-I-Igen.-öleltem át,szorosan,mire Katsuki is erősen,magához ölelt,mintha bármelyik pillanatban eltűnhetnék.
-Bakubro mióta vagy--
-KUSS LEGYEN FURA HAJÚ!!
-Ssh..-símítottam végig,rég nem látott barátom,arcán.-Nézz rám..-fordítottam magam felé a fiú fejét,és a csillogó íriszeimbe nézett.-Nincs baj,a hegyhaj csak cukkolni akar téged..
-Kikérem magamnak!!Nem vagyok hegyhaj!
-KUSSOLJ MÁR AZ ISTEN ÁLDJON MEG TE NYOMI!!!-néztem a vörösre idegesen.
Katsuki felnevetett,és megpuszilta a homlokomat.
-Ch.-fordítottam el a fejem zavaromban.
-Ti nem vagytok rokonok?-kérdezte a vörös.
-Csak gyerekkori barátok..-mosolyodtam el.
-Ha itt tartunk..te..-kezdte nyugodt hangnemben Katsuki.
-Majd később KittyBoy.-nyujtottam ki nyelvemet.
-Bezzeg ezt nem felejtetted el..-morogta Katsuki.
-KittyBoy?
-Hosszú--
-Nem rá tartozik!
-Na de Bakubro..
-KittyBoy zavarban van,ne bántsd..
Katsuki kicsit mérgesen,de egy apró pírral az arcán rám nézett..
A cseresznyefákkrol hullani kezdtek a szirmok.
Egy kis szél is kerekedett,ami miatt muszály volt mosolyognom.
Ha másért nem is,de azért igen,amiért újra láthattam Katsukit..-Bakubro..
Ekkor az épület oldala berobbant,és egy hatalmas női alak ugrott elő,kézi gránátokkal felszerelkedve,egy maszkal az arcán,széles mosollyal..
-Katsuki..-néztem egy pillanatra a fiúra.
-Mehet..-húzta mosolyra ajkait,és a robbanás már formálódni is kezdődött a kezeiben.
-Eeh?Azért óvatosan a robbantgatásaiddal..ez a nő is robbanó ezközöket használ.-mosolyodtam el.
-Minek fogjam vissza magam?-nézett rám a szeme sarkábol-Ha itt vagy és minden bajt meg fogsz előzni?
Elmosolyodtam és a két öklöm körül lila,fehéren csillogó energiagömb jelent meg.
-Kapjuk el..-karolta át a derekamat Katsuki,majd a két lábánál lángok keletkeztek és a magasba ugrott velem együtt.
《Nya az első résszel is megvolnék..
Remélem tetszett.. 😘》
YOU ARE READING
Lángra lobbanva [BNHA]
Adventure𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐅𝐚𝐧𝐅𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 <3 Kiskoromban apukám elhagyott engem és anyumat,egy másik nő miatt.. Abban a nehéz időszakomban egyetlen egy személy volt a kapaszkodóm.. Bakugou Katsuki... Mindig vigyázott rám.. De egy nap,egy férfi rám támadt...