A gonoszok karmai között

463 37 0
                                    

Mire feleszméltem,ránk támadott a gonoszok ligája.
Harcba keveredtünk velük,majd alul is maradtunk velük szemben.

Mire észbe kaptam,a gonoszok rejtekhelyén voltunk Katsukival,egy-egy székhez kötözve.

-És most?-nézett a kék hajúra egy szőke hajú lány.

-Megpróbáljuk az oldalunkra állítani őket.De ha minden igaz..

-Mi lesz,ha megtalálnak?-szólalt meg az égett fiú.

Egy ideig még a dolgokat vitatták,majd a kék hajú közelebb jött hozzám és egész közel hajolt.

-Már kiszabadultál,igaz?-nézett rám vigyorogva.

Válaszként csak gyomron ütöttem az öklönmel,majd messzebb rúgtam magamtól.

-Nem kellene--

-Nem.Az a cél,hogy mellénk álljanak.

Nem sokkal később,Katsuki is kiszabadult,és pár perc múlva a fal berobbant,és megérkeztek a profi hősök.

Fogságba estek a gonoszok,a füst'bá és az égett srácot is leütötték,miközbe faágak fonódtak mindenki köré.

All Might már épp megkönnyebbült,mikor átjárók nyíltak meg mögöttünk,majd a friss levegőn találtuk magunkat..

-Mester!-csillantak meg a kél hajú srác szemei.

-Büszke vagyok rád,Tomura...és köszönöm,hogy elhoztad nekem őt.-lépett elénk egy magas,fedett fejű férfi,majd felém fordította a fejét.

-Mi?-suttogtam magam elé.

-Örülök,hogy ismét látlak...-lépett elém,majd a kezét az arcomra tette.

-VEGYE LE RÓLA A KEZÉT!-mordult a férfira idegesen Katsuki.

-Ugyan...örülök,hogy ismét találkozhatok vele...-tette kezeit a vállamra.-A lányommal.

A vér is megállt az ereimben..
Nem tudtam felfogni..

-Az apám?De...anya azt mondta..-kezdtem el kifogásokat keresni a gondolataim és emlékeim között.

-Anyád hazudott.-jelentette ki.-Nem akármi miatt hagytalak el titeket..de ezt nem itt és nem most beszéljük meg.

-D-De..

Ekkor érkezett meg All Might és harcba kezdett az "Apámmal"..
Nem akartam hinni neki..
De mégis kételyeket ébresztett bennem..

Miután a tejbetök lefoglalta őt,mi a többiekkel kerültünk csatába,végül Izukuék segítségével jutottunk ki onnan.

-Muszály lesz beszélnem anyával..-szorítottam össze az állkapcsom.-Ha igazat mondott a férfi..van mit megmagyaráznia nekem.

Lángra lobbanva [BNHA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora