🐾KittyBoy🐾

551 39 4
                                    

-Mitsukiii-saan!-szaladt oda a szőke hajú nőhöz a kislány.

-Mondjad csak..-mosolygott a kislányra Mitsuki,majd leguggolt hozzá.

-Jön Katsuki halloweenezni?-kérdezte csillogó szemekkel.

-Persze.Már a jelmezét veszi fel.

-ÉN EZT FEL NEM VESZEM VÉNASSZONY!!-kiabált a fiú,a szobájából.

-Megbocsájtasz egy kicsit?-mosolygott Mitsuki a lányra,aki bólintott egyet,majd a nő fiához indult.

Pár perc múlva,Mitsuki maga után húzva a fiát,megjelent az ajtóban,és le mosolygott a lányra.

-Menjetek csokit gyüjteni.

-NEM!!!ÍGY NEM!

-Hm?-döltötte oldalra a fejét a lány,hogy rá láthasson legjobb barátjára.

Mitsuki a lány mellé lökte a fiút,aki kicsit megszeppent,elvégre a lábát se akarta kitenni a házbol..így.

Viszont a kislány nagy mosollyal nézte a fiú jelmezét,majd megfogta a szőke hajú kezét és elindult a csokivadászatra.

-Nagyon cuki a jelmezed.-mosolygott a fiúra a kislány,miközben megálltak az egyik ajtó előtt,és a lány kicsit nyújtózva nyomta meg a csengőt.

-Szerintem meg ciki.

Ekkor az ajtó kinyílt,és egy 20-as éveiben lévő férfi nézett a kisgyerekekre.

-Á,egy tündérke..-nézett először a kislányra.-És egy..-emelte tekintetét a szőke fiúra.-Macska..?

-Csak adja a csokit,had menjünk már..-morogta a fiú.

A férfi felnevetett,majd megborzolta Katsuki haját és oda adta nekik a csokikat.

A kislány ismét megragadta Katsuki kezét és maga után húzva járták végig a házakat,majd a teli kis zsákjaikkal,egy cseresznye fa alatt álltak meg és ültek le.

-Nézd milyen sokmindent kaptam!-mutatta a zsákját a lánynak.

-Igen,igen.-bólogatott.-Azért mert ilyen cuki a jelmezed.

Katsuki kicsit felfújta az arcát,majd morcosan elfordította a fejét,mire a kislány felnevetett és átölelte a fiút.

-Ez nem igaz..-morogta a fiú.

A lány kuncogott egyet,majd meglátott egy kiscicát,amit ez után rögtön az ölébe vett és simogatni kezdett.

De egy idő után a macska átmászott Katsuki ölébe,és dorombolva bújt a kisfiúhoz.

-Oi!!-nézett a macskára a fiú,majd kis hezitálás után elkezdte simogatni a macska fejét,majd a hátát,mire a macska folyton csak dörgölőzött.

A kislány mosolyogva nézte a fiút,majd megsimította a fiú ölében doromboló cicát.

-KittyBoy..ezentúl így foglak hívni.

-OI!!NE MERÉSZELD!

-De olyan cukik vagytok a cicával..

-Útállak..-morogta a fiú.

-Tudoom..-mosolygott a lány,majd egy puszit nyomott a fiú arcára.

Nem sokkal később elindultak vissza,hogy meg mutassák a szerzeményeket a fiú anyukájának,persze ebbe a macska is bele tartozott.

Miután Mitsuki bele egyezett,hogy megtartsák a macskát,a gyerekek egész nap csak a macskával játszottak.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 27, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Lángra lobbanva [BNHA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang