A Gonoszok Ligája támad

830 45 1
                                    

A mentést kell gyakorolnunk ma.
Busszal mentünk a helyszínre,valójában..
Nem figyeltem,hogy pontosan hova is jöttünk,mivel alig vagyok magamnál az éjjel óta.

-EY LILI!!-kiabált a fülembe Katsuki.

-Um..mivan?-tettem kezem a fülemre.

-MI A FRANCON AGYALTÁL EDDIG???MÁR VAGY 5 PERCE DUMÁLOK NEKED,HOGY MEGÉRKEZTÜNK!!!

-NE ORDIBÁLJ MÁR FOLYTON,TE NYOMI!

-KIT NEVEZTÉL TE NYOMINAK??

-TÉGED TE NYOMI!!

-NE NEVEZZ NYOMINAK!!

-Gyertek már..-jött vissza Kirishima-Úgy veszekedtek mint a házasok.

-HOGY MIT MONDTÁL?!?-mordultunk egyszerre a fiúra.

-Hogy ti mennyire hasonlóak vagytok..-legyintett.-Na gyertek mostmár..eligazítás fog lenni.

Katsuki még morgott valamit az orra alatt,majd megragadta a karomat és magával ráncigált,Kirishima után.
Aizawa Sensei és 13-as elmondta a monológját,vagyis a katasztrófa elhárításhoz szükséges információkkal láttak el minket,mikor egy portál nyílt meg,amire Aizawa Sensei menekülésre utasított minket.

-Aizawa Sensei..-néztem a férfira,aki a gonosztevők közé vetette magát.-Én ezt..nem tudom ölbe tett kézzel itt hagyni..-szorítottam ökölbe kezeim.

-Hey..-tette a vállamra a kezét Katsuki.-Én is ugyanígy érzek..-mosolyodott el.

A kijárat felé tuszkoltak minket,mikor lilás füstként jelent meg előttünk egy alak..

-Nem futhattok el.-ezztán mobológba kezdett.

Lényegében ők a Gonoszok Ligaja,és a tanrendböl kifolyólag,azért támadtak meg minket,mert All Might-ot akarják holttan látni.

Ekkor Katsuki és Kirishima-kun ugrott neki füsti'bának.

-Jajj nekem,jajj nekem...

Ez után lilás füstfelhő vett minket körül.

Basszus..nem látok..

A karomat a szám elé emeltem és hunyorogni kezdtem.
Mire észbe kaptam egy portálon keresztül egy hajóra estem.

Aucs..

Körbenéztem,és megkönnyebbülten láttam,hogy Tsuyu-chan,Izuku-kun és a nyomi törpe is itt van.

-Lili-san?-nézett rám a béka lány.

-Minden oké..aszem.-poroltam le magam.

A hajó szélénél lebújva,suttogva beszéltük meg a stratégiánkat,a minket körül vevő személyek ellen.

Tsuyu-chan és én,elkészítettük a bénító mérget,ami egy időre,eszméletvesztést is okozhat.
Közben az egyik a képességével ketté szelte a hajót,így csak nehezebb lett a folyadék vízbe juttatása.

Óvatosan lépkedtem lefelé a hajón,és öntöttem bele a folyadékot a vízbe.

Pár perc múlva meg is volt a hatása.
Körém gyűltek a többiek,én pedig egy energiamezővel a lábunk alatt,a partig lebegtettem magunkat.

A parthoz érve,megláttam,ahogy egy monstrum,darabokra akarja zúzni Aizawa Sensei-t..
Megfagyott bennem a vér..

-Vajon felbukkan All Might,ha megöljük a gyerekeket?-nézett felénk a kékes hajú.

Francba!!

Ahogy a többiekre néztem,rájöttem,hogy ők is félnek..
Mire vissza néztem,a kézfejű már Tsuyu-chan arca felé emelte a kezét..

Ideges lettem..

Akárhogy nézem,nem tudom a képességét,de..

Gyomron rúgtam,ami miatt,hátra esett,és lepottyant a kéz az arcárol.
Pánikolva kezdte keresni a kezet,majd mikor megtalálta,egy erősen psychopata tekintettel nézett rám.

-Te liba..-sziszegte a kék hajú.

A kezem körül felcsaptak a lila színű,fehéren csillogó lángok.

Mi lehet a képessége?

Össze szorítottam az állkapcsomat.
Mikor már csak pár lépés volt köztünk,All Might villám sebességgel ért mellénk és ütötte meg a kézfejű idiótát,majd a monstrumot legyőzve,ismét a kék hajú és a portálos fickó felé nézett.

El ijesztés céljábol,mintha provokálta volna őket..

Az All Might körül lévő porfelhő,lassan oszlott,de mégis..
Mintha maga All Might is füstölt volna..

A kék hajú a kezével közeledett All Might felé,aki nem moccant.

Francba..nem tudom tétlenül nézni..

Energia mezőket hoztam létre a talpaim alá,ahogy elindultam futni a levegőben,mögöttem pedig kezdtek eltűnni az energia mezők.

Ha innen simán csak a gravitációra hagyom magam,és kicsit felerősítem az ütéseim erejét,akkor..még nem lépem át teljesen a határaim..

Viszont a portálos fickó észre vett,és egy portált nyitva fölém,a kék hajú át jött azon,és felém zuhant.

Elrugaszkodtam az energiamezőröl,amivel éppen ki tudtam kerülni a támadást.
Viszont így zuhanni kezdtem..

Picsába!!Nincs elég energiám,hogy tompítsam az esést,vagy hogy repülni bírjak..

Össze szorítottam a szemeimet.

A minimális sérülésem így is csont repedés vagy törés lesz..

Lassan és szakadozva fújtam ki a levegőt,azon gondolkodva,hogy mire maradt elég erőm..

De..

Semmi nem jutott eszembe.

Lángra lobbanva [BNHA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang