A Zéró Csapat

961 51 3
                                    

A nő elé ugrottam,és behúztam neki egyet,aminek a hatására az épület falának csapódott.

A szemeim lüktetni kezdtek,és egyik kezemet szemeim elé kaptam.

-KATSUKI!!

-BASSZAMEG!-káromkodta el magát Katsuki,mire egy kezet éreztem a vállamon.

-Hé,csak mondd mit tegyek és segítek!-hallottam meg a vörös hangját.

A számat húztam..
Nem bízok még annyira ebben a srácban..
Plusz a nevét se tudom..

-Eijiro Kirishima vagyok...

-Lili Ishiyama.

-Miben segíthetek?

-Van nálad kendő?Lehetőleg fekete..

-Nincs..

-A FRANCBA!!!-csattantam fel.-Eijiro..nyúlj légyszi bele a zsebembe és nézd meg,van e valami amivel takarhatnám a szemeim.

Úgy is tett..

Idegesen kopogtattam ujjaimmal a padot,és vártam,hogy All Might befejezze a mondandóját.

-Oh please..-morogtam és a fejemet unottan a padra hajtottam.

-Áh,látom valakit nem izgat a szófecsérlés..mi lenne ha most mennenk át a B gyakorló pályára?-vigyorgott All Might.

Ez minek érzi magát?Tejbetöknek?

-Ch..felőlem.-forgattam meg a szemeimet.

-OI!

-Hallgass Katsuki!-néztem a fiúra.

-KaaChan,nyugalom..

-NE NEVEZZ ÍGY TE LIBA!!

-KATSUKI!!FOGD MÁR BE!-csaptam az asztalra.

A fiú meglepődött ugyan,de amin mások is meglepődtek,hogy elhallgatott..

Csak menjünk már..

Mikor be értünk,All Might kisorsolta a csapatokat..
Én és Katsuki lettünk a D csapat.
Mi játszuk az első körben a gonoszokat,míg Urara és Izuku,vagyis a B csapat lett a hős szerepbe osztva.

-Katsuki...-nézrem a fiúra a rakétábak támaszkodva.-Ajánlom,hogy ne veszítsd el a fejed..

Ez a kis kézigránát egy zseni..
Hiába olyan lobbanékony,ha az esze és a reflexe is kiváló..

Mosolyra húztam ajkaimat és fel ugrottam a rakéta tetejére.

-Tss..-nézett fel rám.

-Katsuki..pár másodpercig a padlóhoz dermedsz.-mondtam és a fiú már meg is dermedt,majd az összes dobozt,ami ezen,vagyis az 5. emeleten volt,eltüntettem.

-Hogy aztat a...EZT NE CSINÁLD TÖBBET!!-puffogta miután kioldottam.

-Fogd be!-morogtam.

-Megyek és elkapom azt a nyavajás Dekut!-rohant el.

Idióta..

A rakéta köré egy védő mezőt hoztam létre,és annak a tetején,törökülésben ücsörögve,lehunyt szemekkel kerestem a Hős csapatot.

Megvagy..Izuku-kun.
De..
Katsuki mégis mire készülsz?

Katsuki ki ugrott a két hőstanonc elé és rögtön támadni is kezdett.

-Katsuki..-aktiváltam a kommunikátort a fülemben.-Tapadj Izuku-kun-ra...a lányt intézem én.

-Ezer örömmel..-érkezett Katsuki válasza.

-URURAKA!-hallottam meg Izuku-kun hangját.

Szóval Ururu-chan..már várlak...

Ajkaimra újabb mosoly húzódott,mikor meghallottam Katsuki robbantásának hangját.
A képességemet szét terjesztettem az egész emeletre,így teljes uralmam lett az emeleten,majd öszpontosítva láthatatlan lettem.

Az utolsó egy percben,Ururu-chan meg érkezett az emeletre,és egy oszlop mögött bújt el,hogy tudjon beszélni Izuku-kun-nal..
A háta mögé teleportáltam,és a kapott szallagot használva,elkaptam a lányt.

-Megvagy,Ururu-chan!-mosolyodtam el.

Ekkor All Might szólt,hogy "VILLIAN TEAM WIN!" vagyis mi győztünk Katsukival..

Ezután még a többi csapat is gyakorlatozott,majd Aizawa Sensei,Éjfél Tanárnő és All Might néhány diákot félre hívott..

-Hey,akkor miért vagyunk itt?-néztem a három tanárra.

-Ti lesztek a Zéró csapat!-mondta lelkesen All Might.

-Nevezetesen...-morogta halkan Aizawa Sensei.

-Katsuki Bakugou! Shoto Todoroki! Lili Ishiyama! Izuku Midoriya! Denki Kaminari! És Momo Yaoyorozu! -mondta hangosan Éjfél(Midnight) Tanárnő.

-Továbbá..holnap az osztályunk elmegy egy gyakorlati órára...szóljatok a többieknek is...-mondta Aizawa Sensei és eldőlt a hálózsákkal.

-Ch..-fordultam meg és léptem ki a folyosóra.

Baromság..

-Oi Lili!!!-szólt utánam Katsuki.

-Eh?-néztem hátra.

Lángra lobbanva [BNHA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora