Meg kell védenem (💥Katsuki💥)

470 33 0
                                    

Soha nem tudtam volna elképzelni róla,hogy ő egy gonosz lánya...de soha nem láttam az apját..és az anyja se mondott soha semmit a lány apjával kapcsolatban..

-Jól vagy?-kérdeztem halkan,miközben a házunk felé tartottunk.

-Aha..-hangzott el ez az egy szó,érzelem nélküli tekintettel a lánytól,akit kiskorom óta ismerek.

-Ez nem vall rá.Ő hangulatingadozásosabb mint bárki akit ismerek...valami nincs vele rendben...-néztem a lányra,majd megfogtam a kezét és megálltam,megállásra kényszerítve a lányt.

A hideg ezüst szemeit rám emelte,ugyanolyan egyhangúan mint amilyen eddig volt.

-Mi az?

-Az miatt a nyomorult miatt van ilyen kedved?

-Nem...-fordította a fejét a beton felé.-Csak mi van ha anyám éveken át,hazugságban nevelt?..Ha hazugság az életem..?

-Ne ilyen szaron járjon az eszed kislány.-tettem az alacsony lány fejére a kezem.

A lány kb 1 fejjel alacsonyabb nálam,de még így is a szemembe nézett,és egy halvány mosolyt ejtett meg,majd átkarolta a nyakam és egy puszit nyomott az arcomra.

Elmosolyodva fogtam át a lány derekát,majd egy ölelésbe vontam,ami miatt nyilván meglepődött,mert kicsit habozva,de viszonozta az ölelést.

Nem tzdom meddig állhattunk úgy,ott...de egyszer a telefonjának csengőhangjára lettünk figyelmesek.

A lány megnézte ki az,majd az a halvány mosoly is eltűnt az ajkairól..ismét rám emelte a tekintetét,amiböl mintha eltűnt volna a csillogás.

-Mennem kell..-mondta monoton hangon,majd óvatosan kiszabadította magát az ölelésből és elsétált.

Aggódva néztem a lány után..tudom,hogy valami nincs rendben...érzem.

Nem sokkal később haza értem,majd egyből elmentem zuhanyozni,kb 10 percet lehettem a kissé hideg zuhany alatt,majd a szobámba érve felkaptam pár göncöt és az ágyba estem.

Semmi kedvem nem volt otthon kuksolni...sőt..meg akartam nézni,hogy minden rendben van e a lánnyal,de szerintem most egyedül akar lenni..

Másnap All Might és Aizawa jött el hozzánk és kérdezték meg a szüleim,hogy el e engednek az új 1-A osztályos koliba,amit csinált a suli,persze szinte oda löktek,hogy "Nesze vigyék"..csak épp nem mondta ki anyám.

Már másnap beköltözött mindenki a koliba,akit elengedtek...feltűnés nélkül próbáltam megtalálni a lányt akit pár perc múlva meg is találtam,majd megpöcköltem a vállát,ő pedig megfordult...

Meglepően néztem végig rajta,a fehér ingg helyett fekete volt rajta,a szoknyája bordó volt,élénk piros csíkkal,a derekára pedig egy pulcsi volt kötve,még a lábát fekete combzokni fedte,aminek a végén piros csíkok voltak,majd a csíkok fölött szintén piros csipke.

Elcsodálkoztam,hisz ilyet sose csinált..oviban is mindig a kötelező egyenruhát hordta...emlékszem..

-Mi az?-nézett rám felvont szemöldökkel.

A közép hosszú neon piros haja a szeme elé lógott,de a szürke szemei így is át látszódtak,majd a rózsaszín ajkaira egy kis mosoly húzódott.

-Minden oké?-meresztette rám egészen ezüstös szemeit.

-Igen.Jobban vagy?

-Persze..-mondta halkan,nem túl hihetően,miközben a szájában lévő nyalókát átfordította.

Ekkor Uraraka és Yaoyorozu érkezett meg,majd Aizawa elmondta a lényeget és mindenki bement a koliba,kipakolni a szükséges cuccainkat.

Már este volt,mikor félálomban azt hallottam meg,hogy valaki bejön a szobámba,persze az orromat rögtön megcsapta a jellegzetes méz és liliom illat keveréke,amit bárhol felismernék.

-Van valami gond?-fordultam a lány felé,akinek egy mosolyra húzódtak ajkai,majd fölém hajolt.

Elkezdett játszani a hajammal,majd egy puszit nyomott a homlokomra,közben a derekára tettem a tenyerem és magam mellé ültettem.

-Ne aggódj..meg foglak védeni.-suttogtam,majd a lány óvatosan le feküdt mellém.

Átöleltem,ő pedig nekem háttal,magzatpózba kuporodott..kicsit közelebb húztam magamhoz,majd megpusziltam a nyakát.

Egyetlen egy gondolat vízhangzott a fejemben.

-Meg kell védenem..-majd ismét legyőzött az álmosságom.

Lángra lobbanva [BNHA]Where stories live. Discover now