Capitolul 11

6.8K 282 20
                                    

I’ve seen the world

Done it all

Had my cake now

Diamonds, brilliant

~~~

Nu erau multe persoane în cinematograf şi l-am văzut pe Harry căutând un loc de parcare. Spre deosebire de mama, căreia îi plăcea să găsească cel mai apropiat loc de parcare posibil, el a căutat cel mai îndepărtat spaţiu, până când a tras într-un loc în care nu era nicio maşină.

“Urăsc când îmi lovesc oamenii portierele.” A explicat scurt în timp ce a oprit maşina. M-am grăbit să ies din maşină, pregătită să termin odată cu asta pur şi simplu, dar el m-a prins de mână şi m-a forţat să mă uit la el.

“Hei, vreau să îţi placă asta.” A spus încet, dând din cap puţin. “În regulă?” Degetul lui mare îmi masa blând încheietura, ca şi cum ar fi încercat să îmi calmeze emoţiile.

Cum ar fi putut să îmi placă?

Doar cu o oră în urmă aflasem că mama folosea încă o dată un bărbat. Credeam că se schimbase, credeam că îi plăcea cu adevărat Harry.

Dar acum ştiam că nu îi plăcea Harry; îi plăcea puterea pe care o deţinea.Şi, de îndată ce urma să obţină ceea ce voia, probabil urma să se descotorosească de Harry aşa cum a făcut cu toţi ceilalţi bărbaţi.

Să fiu sinceră, mă dezgusta. Ştiam că Harry avea o parte întreaga întunecată în el, o parte de care mama nu era conştientă. Dar asta însemna că Harry nu era singura persoană care făcea ceva greşit aici; şi mama făcea ceva greşit din punct de vedere moral.

Presupun că era sigur să mă gândesc, pe partea optimistă a vieţii, că Harry îi făcea ceva bun mamei. Dacă nu era Harry, relaţia mea cu mama încă ar fi fost destul de distantă, ca înainte. Nu ştiam ce făcuse – probabil, de vreme ce voia să ajungă la mine, i-a acordat atenţie mamei, care, în schimb, a făcut-o să îmi observe din nou prezenţa cu adevărat.

Am ieşit din maşină, iar eu am fost surprinsă atunci când Harry a fost instantaneu lângă mine, mâna lui cuprinzând-o ferm pe a mea. Aerul era puţin răcoros, ceva la care nu mă aşteptam, iar eu am început să îmi frec braţul pentru căldură de la fricţiune atunci când Harry a început să-şi dea jos trenciul lung şi negru.

“Poartă asta.” Murmură răguşit, acoperindu-mi umerii cu haina supradimensionată. Mânecile îmi atârnau largi peste braţe; jacheta era mult prea mare pentru mine, dar, sincer, căldura pe care mi-o oferea era divină. I-am simţit mâinile împingând jacheta mai tare peste mine, acoperindu-mă şi adăpostindu-mă de frigul aspru, iar el a încuviinţat puţin din cap atunci când am fost total acoperită. Şi, ca înainte, mâna lui o găsi pe a mea, iar el a început să mă conducă spre uşile de la intrare. Nu a trebuit să aşteptăm la coadă, de vreme ce Harry cumpărase biletele de pe nu ştiu ce aplicaţie de pe telefonul lui, şi intrasem înăuntru atunci când am expirat uşurată. Aerul se simţi mult mai călduros înăuntru decât afară, dar jacheta tot se simţea oarecum confortabil pe mine.

“Avem în jur de 30 de minute până când începe filmul.” Mi-a spus Harry atunci când ne-am oprit. Arcada era la stânga, sunetul distant al muzicii şi jocurilor asurzitoare lovindu-ne, impreuna cu o masă de hochei din capăt. Spre dreapta noastră erau băi, care păreau părăsite în acel moment. “Ai nevoie de o gustare sau ceva?” Se holbă în jos la mine după confirmare.

Personal, nu eram o fană a popcornului, indiferent că era de la un cinematograf sau nu, dar am văzut un semn care spunea că au covrigi din ăia mari. M-am întrebat dacă erau buni de ceva...

Constraint (Tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum