Capitolul 12

7.9K 296 30
                                    

 When you and I were forever wild

The crazy days, the city lights

The way you’d play with me like a child.

~~~

“Charlotte, haide, scumpo.”

M-am agăţat de mâna mai mare a tatei, degetele mele mici fiind înfăşurate strâns în jurul degetelor sale mai groase. Stăteam în faţa clădirii imense, iar ochii mei analizau alţi elevi intrând cu părinţii lor.

L-am auzit chicotind. “O să te conduc înăuntru, în regulă?”

“Vreau acasă.” Am protestat cu fervoare. Eram îngheţată de timiditate, iar faptul că îl ţineam de mână părea să îmi aducă alinarea de care aveam nevoie cu disperare. Mâna mea o ţinea atât de strâns pe a lui, nedispusă să-i dea drumul.

“E prima ta zi de şcoală, iubito.” Îmi spuse tata cu o voce dulce şi m-am simţit brusc ridicată în braţele lui. Acum îi ţineam strâns cămaşa în pumn, capul meu rezemându-se instinctiv ca să se ascundă la gâtul lui. Ochii lui căprui calzi păreau încurajatori, dar el avea un zâmbet larg şi jucăuş pe faţă. “Asta-i o zi atât de incitantă! O să ai ocazia să cunoşti atât de mulţi oameni şi o să ai ocazia să înveţi lucruri. Nu ai niciun motiv să fii emoţionată.”

“Vreau acasă.” Am mormăit din nou.

Majoritatea celorlalţi elevi intrau pe jos cu părinţii lor; tata a trebuit să mă care în braţe înăuntru. Am rămas lipită de el, ascunzându-mi faţa atunci când am auzit uşa închizându-se. Puteam auzi alte voci în timp ce am intrat în clădire şi, curând, braţele mele s-au înfăşurat strâns în jurul gâtului său atunci când i-am simţit braţele înmuindu-se în jurul meu.

“Haide, Charlotte.” Murmură tata. “Dă-mi drumul.”

“Nu, nu, nu.” Am repetat, devenind disperată atunci când i-am simţit mâna încercând să o dea pe a mea la o parte. A funcţionat şi, în curând, eram pe podea. Mâna mea a prins-o automat pe a lui din nou, genunchii mei fiind slabi, iar obrajii roşii.

Tata s-a ghemuit în faţa mea; eram în afara sălii de clasă, în hol. Mi-a cuprins umerii mici, ochii lui întâlnindu-i pe ai mei. “Ştiu că eşti emoţionată şi timidă, scumpo. Dar îţi promit că va fi grozav, bine? Şi, după aceea, atunci când vin să te iau, o să-ţi luăm o îngheţată. Cum sună asta?”

M-am înveselit puţin la gândul că urma să primesc un cornet cu îngheţată.

“Hm? Charlotte? Sună bine?”

Vocea tatei era diferită. Era mai joasă şi mai răguşită, făcându-mi stomacul să se strângă.

“Charlotte?”

Ochii mei s-au deschis şi l-am găsit pe Harry între picioarele mele, păturile fiind aruncate la capătul patului. Mi-a luat câteva momente să realizez că eram dezbrăcată de la bust în jos – lăsându-mă goală puşcă, iar Harry avea o privire neastâmpărată în ochi.

Şi acela a fost momentul în care am realizat că îmi masa lent sexul, încercând să mă trezească.

“Bună dimineaţa, fetiţo.” Mă salută Harry răguşit.

“C... Ce faci?” Am clipit rapid, încercând să mă trezesc complet din visul meu. M-a întristat în cele din urmă, de vreme ce tata era în el şi de vreme ce era o amintire veche pe care nu urma să o uit vreodată. Dar, Dumnezeule... asta da motiv de a mă trezi.

Constraint (Tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum