part 1

609 40 11
                                    

לירון בתמונה למעלה^

-07:00-
" שוב השעון הזה כוסראבק! " צעקתי בקול על השעון ובעיקר על עצמי, למה לעזאזל אני מתעוררת בשעות כאלו?!
" בסדר תסתום תפה שלך כבר טיפש אחד"

"שוב רבה עם השעון על הבוקר טיפשה ? את בסוף תעירי את כולם מבטיחה לך " אלה שאלה אותי.

חח מי זו אלה אתם שואלים, היא החברה הכי טובה שלי, היחידה שנשארה איתי אחרי המוות של ההורים שלי.

"טוב יאללה מאמי קומי בשעה עשר יש לנו משמרת במסעדה, אנחנו צריכות להיות שם מוקדם, רועי רוצה לעבור איתנו על משהו או איזה שיט כזה." אלה אמרה לי

"יאללה אני קמה פרה שלי" אמרתי לה.

סליחה, לא הצגתי את עצמי, אני לירון, בת עשרים מנתניה, ההורים שלי נרצחו לפני שלוש שנים, אני לא יודעת על ידי מי, אבל המשטרה כן והם אמרו לי שאין מה לעשות נגדו כי הוא ראש מאפייה או שיט כזה.

יש לי חברה אחת אותה כבר הכרתם, אלה ליבוביץ, חיית מסיבות אבל ילדה של אמא, המשפחה שלה היא כמו המשפחה השנייה שלי, אני אוהבת אותם כל כך, לפי החוק, אלה נחשבת אחותי החורגת, כי כשהוריי נרצחו הייתי בת 17 וניב וזיו, הוריה של אלה, אימצו אותי.

אני ואלה שכרנו בית ביחד, אבל כרגע אנחנו אצל הוריה כי אנחנו עשינו שבת אצלם.

קמתי מהמיטה והתלבשתי החולצה שחורה גינס בהיר, ומעל סריג בהיר בצבע בז ונעליים שחורות.

קמתי מהמיטה והתלבשתי החולצה שחורה גינס בהיר, ומעל סריג בהיר בצבע בז ונעליים שחורות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"יאללה את מוכנה פרה?" שאלתי את אלה כשנכנסתי לחדר שלה

"כן חיימשלי, דור לוקח אותנו" דור זה אח שלה הגדול, נסיך אמיתי, אפשר להגיד הבסטי שלי.

"יאללה יפות רדו אני נפגש עם אורן אז זריז" דור צעק לנו מלמטה וירדנו.

"מה קורה אהוב חתיך שלי?" שאלתי בציחקוק את דור והוא בא לחבק אותי ואת אלה.

"יאללהה צאו מכוערות בהצלחה לכם" דור אמר לנו כשעצר ליד המסעדה

"ביי חיימשלי" אמרנו לו ביחד

"רגע דור!"

"מה נשמה?" הוא שאל לאחר שצעקתי את שמו

"היום אני ואלה יוצאות בסדר?" שאלתי בחשש שיגיד לא.

"לאיזה מועדון ?" הוא שאל ואני הייתי בהלם

"פרטיסון" אמרתי והוא חייך
"טוב, גם ככה אני והחבורה שלי יוצאים לשם היום, אז נהיה שם כדי להשגיח שאתם לא עושות שטויות, ועכשיו לכו כבר לעבודה" הוא אמר ואני חייכתי ונשקתי ללחי שלו, מתקדמת לעבר יום עבודה רגוע ומשעמם, כמו תמיד.

הפרק ה2 כבר מוכן,

מטרה

2

תגובות
5 הצבעות

My life my rulesWhere stories live. Discover now