בפרק הקודם-
קראתי את כל הפרטים עליה.. והייתי המום, אבא שלי הרג אותם, אני מרגיש רע עם עצמי, שגיליתי את זה, היא בטוח לא יודעת מי הרוצח, תמיד למשפחה שלנו היה חסינות מהמשטרה, הם עובדים תחתינו, כמו הממשלה.אני צריך לתקן את מה שאבא שלי עשה, היא תהיה הבחורה הכי מאושרת, גם אם יהיה קשה ולא קל, אני אלחם עליה.
אני, לידור ג'ונסון, התאהבתי בבחורה שהתייתמה בגלל אבי, ואני, הולך להפוך אותה למאושרת.
פרק 3-
~יום למחרת|שעה 12:00~
נקודת מבט לידור"אז מה אחינו מה אתה מספר?" ליאור, אחי הגדול נכנס למשרד שלי, הזין הזה עוד לא למד לדפוק, טוב אני מניח שהוא אוהב לראות אותי ואת המזכירות שלי בזמן סקס סוער.
הפעם זה לא היה המצב, הייתי עסוק בלחשוב על תוכנית להגיע אליה, אני צריך לתקן את מה שאבא שלי עשה, אני בטוח שכאשר היא תגלה על זה שאבא שלי רצח את אבא שלה, יהיה לה קשה מאוד להסתכל עליי.
"אני חושב שהתאהבתי ליאור" אמרתי לו מותש
"נו, מה רע אח קטן ? פוחד ממה שאבא יגיד?" ליאור אמר ולא מבין שיש הרבה יותר מזה.
"להפך, אני מפחד ממה שהיא תגיד כשהיא תגלה מה אבא עשה לה" אמרתי בעצב.
"מה זאת אומרת לידור, מה אבא עשה לה?" ליאור שאל
"מה שאבא עושה הכי טוב, רוצח אנשים" אמרתי בעצבים.
"מה זאת אומרת אחי? התאהבת במישהי מתה?" ליאור אמר משועשע
"לא ימפגר, איך איך בן אדם עם איקייו אחד יצא אח שלי" אמרתי והמשכתי
"הוא הרג את ההורים שלה" אמרתי בעצבים וליאור הבין מה עובר לי בראש."הו, וואו אחי, אני חושב שכשתכירו, והיא תבין שאתה זה לא הוא" אומנם אבא שלנו הוא המודל לחיקוי שלנו, ואנחנו אוהבים אותו אבל כשזה מגיע לבחורות שלנו, אנחנו שמים אותו בצד.
כי מאז הפעם האחרונה שלליאור הייתה חברה, אבא שלנו התנגד לזה בתוקף והפחיד אותה למוות, אבל ליאור לא שם עליו, אבל בסופו של דבר הם נפרדו.
"אני מקווה אח שלי, אתה בא הביתה? אני זז הביתה, אני לא ראיתי את לינור וליאן יותר מדי זמן, הקופות הקטנות האלו בסוף ישנאו אותנו" אמרתי וצחקתי, מנסה להוריד מעליי את מה שמתחולל בתוכי.
"כן אחי, תחרות עד הבית?" ליאור אמר משועשע ואני הנהנתי בחיוך.
"אגב לידור, היום בשעה שלוש מישהי שאני מתחיל לאהוב מגיעה לראיון עבודה בפרטיסון עם אחותה החורגת, תהיה נחמד ותקבל אותם" הוא אמר והנהנתי, ומחשבותי עסוקות בשאלה אחת- מה לעשות עם הבחורה שאני מתחיל לאהוב ואיך להגיע אליה?
נקודת מבט לירון
מי זה הבן אדם הזה? כל הלילה חשבתי עליו, על העיניים והגוף המהפנט שלו, על המבט שכל כך אהבתי, לא יכלתי להפסיק להסתכל עליו.
הוא בחור מושלם, אבל משהו גרם לי להרגיש, שהבחור הזה הוא מגנט לצרות,
YOU ARE READING
My life my rules
Romanceהסיפור הוא על לירון, בחורה בת 20 יתומה, שכל חייה עברה דברים לא פשוטים, אבל תמיד בכל מקרה שעבר עליה, היא זכרה את המוטו שלה "My life my rules" אבל האם המשפט הזה יתערער ובעצם יעלם, כשהבן של מנהל המאפייה הגדולה בעולם, לידור ג'ונסון, שם עליה עין ? תקראו...