part 2

579 36 22
                                    

לא יכולה להגיד שלא התרגשתי מהמהירות שבה הצבעתם והגבתם לסיפור החדש!❤ ריגשתם אותי מאוד, וכפי שהבטחתי, הנה הפרק.

בפרק הקודם-

"רגע דור!"

"מה נשמה?" הוא שאל לאחר שצעקתי את שמו

"היום אני ואלה יוצאות בסדר?" שאלתי בחשש שיגיד לא.

"לאיזה מועדון ?" הוא שאל ואני הייתי בהלם

"פרטיסון" אמרתי והוא חייך
"טוב, גם ככה אני והחבורה שלי יוצאים לשם היום, אז נהיה שם כדי להשגיח שאתם לא עושות שטויות, ועכשיו לכו כבר לעבודה" הוא אמר ואני חייכתי ונשקתי ללחי שלו, מתקדמת לעבר יום עבודה רגוע ומשעמם, כמו תמיד.

פרק 2-

~שעה 17:00~

אני ואלה סיימנו את המשמרת שלנו ואנחנו עכשיו בדרך לבית שלנו.

הגענו הביתה ועלינו כל אחת לחדרה, נכנסתי למקלחת, חפפתי ושמתי פיגמה, עליתי למיטה ופתחתי את הטלפון שלי, הייתי מעט באינסטגרם ולאחר עשרים דקות שמתי שעון מעורר לשעה 19:30, שמתי את הטלפון על השידה, ושקעתי לשינה עמוקה.


~שעה 19:30~ 

השעון המעורר צילצל וקמתי מהשינה, הלכתי לחדר של אלה והערתי אותה.

לבשתי שמלה שחורה פתוחה בגב בצורה יפייפיה, ואלה לבשה את אותה שמלה בצבע לבן. (השמלות שהן לבשו בתמונה למעלה)

התארגנתי, עשיתי איפור קל ולבשתי נעליים שחורות יפייפיות, נשארתי עם שיער פזור והשפרצתי מעט בושם על צווארי.

סיימתי את ההכנות האחרונות שלי וירדתי למטה, רואה את דור והחבורה שלו, אומרת שלום ומחבקת את כולם.

ישבנו וצחקנו עד שאלה ירדה וצעקה
"יאללה עצלנים יוצאים היום או לא ?" היא צעקה ורונן, חבר טוב של דור נתן לה בעיטה בתחת והיא צחקה.

נכנסו למכוניות, אני, אלה, רונן, אלי וגל באוטו של אלי, ודור, אורן, זיו, אלעד וגלעד, באוטו של דור.

הגענו למועדון ויצאנו עומדים בתור, לאחר חמש דקות כבר נכנסנו למועדון, אני ואלה מתקדמות לבר עם אורן ודור, בזמן שהשאר הולכים ותופסים שולחן עם ספות.

לפתע כל המועדון שתק, המוזיקה נפסקה, ועשרים שומרים נכנסו ובניהם נכנס מישהו חסון, חתיך, ונראה מאיים, מאוד, לא הפסקתי לבהות בו עד שהוא הסתכל ובהה בי גם, מבטי לא השתחרר מפניו היפות, עד שאלה קראה לי והסתובבתי אליה.

~נקודת מבט לידור~

יצאתי עם הזבלים שאני מכיר מגיל אפס שכבר הפכו להיות אחים שלי למועדון שלי 'פארטיסון', נכנסנו לשם עם השומרים שלי, עדיין כפרה, לידור ג'ונסון, אני לא מפחד מכך אחד, הכל בשביל אמא שלי, המלכה של חיי, שלא תדאג לי יותר ממה שהיא דואגת לי.

התיישבתי במקומי הקבוע ומבטי נתקע בבחורה יפייפיה, עיניים ירוקות ושיער שחור, נראת כל כך עדינה, אך נראת כמו אחת שעברה הרבה בחייה.

אני רואה את העצב משתקף  בעיניים שלה ומשהו, צובט לי מעט בלב, כמו מין הרגשה כזו שאני רוצה להעיף ממנה את העצב, רק לחבק את היצור העדין הזה אליי.

חברתה קראה לה, והיא הזיזה את מבטה ממני, והחלטתי לעלות עם אחת הזונות שלי לחדרי הזיונים שיש בקומה למעלה.

משכתי את אחת הזונות בפראות למעלה, דחפתי אותה לחדר, הפשטתי אותה והורדתי את בגדי ונדחפתי לתוכה בעוצמתיות, אך לא הסתפקתי, לא יכלתי לשחרר את פנייה ממוחי, מה היא עושה לי ?

יצאתי מהזונה בפראות וצרחתי לה לצאת מהחדר
"אבל לידור..." היא אמרה וסתמה כאשר ראתה את מבטי והתחילה להתלבש ויצאה מהחדר.

הרמתי את הטלפון שלי מהרצפה וחייגתי לטל, החבר הכי טוב שלי, והעוזר האישי שלי.

"טל, ליד הבר, יושבת מישהי עם שיער שחור, ולידה יש חבורת בנים ועוד בת בלונדינית, תברר לי מי זאת, את כל הפרטים עליה, אם תסתבך במציאת האישה הזו, תצלם לי כל בחורה עם שיער שחור שאתה רואה על הבר" אמרתי לטל וניתקתי.

לאחר רבע שעה טל נכנס לחדר עם מעטפה חומה, עם כל הפרטים עליה, כמו שאני אוהב.

לירון, בת 20
אביה ואימה מתו,

נסיבות המוות-
אימה התאבדה
אביה נרצח על ידי און ג'ונסון.

בגיל 17 אומצה על ידי זוג, זיו וניב ליבוביץ, יש להם שני ילדים, דור ואלה, דור בן 23 ואלה בת 20.

תאריך המוות - 23.4.2017

קראתי את כל הפרטים עליה.. והייתי המום, אבא שלי הרג אותם, אני מרגיש רע עם עצמי, שגיליתי את זה, היא בטוח לא יודעת מי הרוצח, תמיד למשפחה שלנו היה חסינות מהמשטרה, הם עובדים תחתינו, כמו הממשלה.

אני צריך לתקן את מה שאבא שלי עשה, היא תהיה הבחורה הכי מאושרת, גם אם יהיה קשה ולא קל, אני אלחם עליה.

אני, לידור ג'ונסון, התאהבתי בבחורה שהתייתמה בגלל אבי, ואני, הולך להפוך אותה למאושרת.



מטרה
7 הצבעות
5 תגובות

My life my rulesWhere stories live. Discover now