פרק 4

419 24 22
                                    

-בפרקים הקודמים-

טוב אח שלי מחכה לכן, בואו" הוא אמר והתחיל ללכת איתנו לכיוון המשרד.

"טוב אז לירון כנסי ראשונה, אלה תשארי איתי בנתיים" ליאור אמר ותיקתקתי ושמעתי קול גברי מבפנים "כנסי".

נכנסתי למשרד והגבר שישב על הכיסא מאחורי השולחן היה עם ראש בתוך הניירת
" טוב אז תתיישבי ונתחיל " הוא אמר והרים את הראש ופתחתי את עיניי וגם הוא נראה מופתע.

"את?"
"אתה?"

פרק 4

נקודת מבט לידור-

ידעתי שיש ללירון אחות חורגת, אבל לא ציפיתי לזה שהחברה של אח שלי היא אחותה החורגת, פאק הכל יהיה הרבה יותר קשה מעכשיו, אני לא יכול להכחיש, כשראיתי אותה הייתי מופתע מאוד.

ניסיתי להתאפס על עצמי וקראתי לה לשבת בכיסא שמולי, והתחלתי את הראיון.

"שלום לירון, אני לידור ג'ונסון, אני הבעלים של המסעדה פה והבנתי מאחי שאת ואחותך רוצות להתקבל לפה, אז ספרי לי למה דווקא לפה." אמרתי וניסיתי להישאר מאופק אבל פאק זה כמעט ובלתי אפשרי כשהיצור היפה הזה מולי.

היא התחילה לדבר, לא שמתי לב בכלל למה שהיא אמרה, ידעתי שאקבל אותה לעבודה בכל מקרה שיקרה, אז התמקדתי ביופי העוצר נשימה שלה.

"אדוני?" אני שומע קריאה ויוצא מהריתוק שלי אל יופיה.
"כן?" עניתי וניסיתי להישאר רציני, אבל פאק היא נמצאת מולי וזה מסחרר אותי פשוט אני כל כך אוהב אותה, מה עשית לי לירון?

"הקשבת בכלל למה שאמרתי?" היא שאלה בקול תוהה ואני ממהר להשיב בחיוב.

"בעוד שבוע מהיום נודיע לך אם התקבלת,יש לך שאלות?" אמרתי לה עם חיוך קטן,  התמקדתי בגוף המפוסל לפרטי פרטים שלה.

"לא אין לי שאלות, אני מודה לך על ההתעניינות ומקווה להתקבל" היא ענתה בקול חמוד ובחיוך קטן ומה זה עשה לי החיוך הזה....

"אוקיי, אז אם אין לך שאלות את יכולה לצאת עכשיו, תקראי לאחותך בבקשה " אמרתי בחיוך קטנטן וכמעט בלתי נראה.
עם התהיות האלו היא השאירה אותי ויצאה ממשרדי.

נקודת מבט לירון

אוקיי.. זה היה מוזר, ציפיתי ממנו להיות אדיש וקר והוא היה די חמוד למען האמת..

הלכתי לכיוון אלה, כשהגעתי אליה אמרתי לה שהוא קורא לה ובנתיים כשהיא התרחקה תיחקרתי את החבר הזה שלה.

"אוקי אני מקווה שאלה הכירה לך אותי ואם לא אני לירון, אחותה החורגת, עכשיו תשמע, אני ממש דואגת לה והיא נפגעה לא מעט מגברים בחיים שלה, יש לי את המילה שלך שלא תפגע בה במכוון?"

דיברתי מהר ונראה שהיה קשה לו להקל את הפרטים אך הוא מיהר לענות בהנהון.

"אני נשבע לך, את לא מבינה מה היא עושה לי בגוף, אני חולה עליה בכל מובן המילה ואני אמות אם אני אפגע בה אני נשבע"

הוא אמר והיה נשמע נאמן אז החלטתי לתת לזה הזדמנות אבל ידעתי שתמיד אצטרך להיות עם רגל על הגז.

"אוקיי, אני מקווה שלא תפגע בה, היא רגישה ואם היא תתאהב בך יותר חזק ממה שעכשיו אתה עלול להיכנס למחויבות לנצח, כי כשהיא אוהבת היא אוהבת, היא ילדה שכולה לב, היא לא וויתרה עליי אף פעם, גם כשהיינו בריב, אני מבקשת, אל תפגע בה, היא כל חיי" אמרתי והוא היה נראה כמו מישהו שאפשר לסמוך עליו.

"מאחלת לכם הרבה שנים של אושר" אמרתי

"תודה רבה שאת סומכת עליי, מעריך מאוד"

אמר בחיוך ובהתלהבות כאילו אני זו שהייתה משפיעה על הקשר שלהם.

לאחר עשר דקות אלה באה וחיבקה את ליאור, חייכתי מהצד, ותהיתי לעצמי, מתי לי תהיה זוגיות כזו.?

אבל מה שלא ידעתי, זה שזה הולך להגיע ממש בקרוב, ומהבן אדם הכי לא צפוי.



חברים אני יודעת שאני נעלמתי אבל חזרתי ואני יכולה להבטיח לכם שהולך להיות המשך פצצה.

8 הצבעות
5 תגובות

My life my rulesWhere stories live. Discover now