פרק 5

356 21 10
                                    

בפרק הקודם

מאחלת לכם הרבה שנים של אושר" אמרתי

"תודה רבה שאת סומכת עליי, מעריך מאוד"

אמר בחיוך ובהתלהבות כאילו אני זו שהייתה משפיעה על הקשר שלהם.

לאחר עשר דקות אלה באה וחיבקה את ליאור, חייכתי מהצד, ותהיתי לעצמי, מתי לי תהיה זוגיות כזו.?

אבל מה שלא ידעתי, זה שזה הולך להגיע ממש בקרוב, ומהבן אדם הכי לא צפוי.
---------------------------------------------------------
פרק 5

עבר שבוע, הודיעו לי ולאלה שהתקבלנו, ועכשיו אנחנו מתכוננות לעבודה.

לבשנו את הבגדים של המועדון, חולצה שחורה עם כיתוב צהוב ומכנס רגיל שחור.

שמעתי תיקתוק בדלת
"מי זה?" שאלתי
"זה אני דור, אפשר להיכנס?"
"כן בטח"
דור נכנס וחיבק אותי

"תשמרי על עצמך, את יודעת שאני לא אוהב את הרעיון שהאחיות הקטנות שלי הולכות לעבוד במועדון הזה, אבל אני סומך עליכן שתשמרו אחת על השנייה" אמר לי דור בעודו מסתכל עליי, הנהנתי לחיוב.

אני יודעת שאם זה היה תלוי בדור אני והיא היינו יושבות בבית ולא הולכות לעבוד שם, הוא כמובן בהתחלה התנגד לרעיון, אבל עוד לא נוצר האדם שיכול לעצור אותי ואת אלה כשאנחנו רוצות משהו.

"יאללה קופה את מוכנה?" שמעתי את אלה צועקת ואני ודור צחקנו.

"כן, ואת?" עניתי לה בצעקה

"כן, יאללה בואי, תכף מתחילה המשמרת" אלה אמרה.

~שעה 08:00~

אני ואלה נכנסנו למועדון, ריח חד של אלכוהול נכנס אל אפי, וראיתי שאלה מחפשת במבטה מישהו, לא הבנתי את מי היא מחפשת עד שראיתי את ליאור מתקרב אלינו עם חיוך.

לא עברה שנייה והחיוך של אלה עלה גם הוא, בעודה רצה לחבק אותו חייכתי אל ליאור והוא החזיר לי בחיוך, הם הלכו לכיוון הבר, ליאור רצה להסביר לה על הכל.

כשהם לא היו יותר לידי, הרגשתי מישהו נותן לי כאפה בטוסיק, מה לעזאזל ?
הסתובבתי במהירות, ראיתי שם בחור שיכור שאחז בידי ברגע שהסתובבתי והתחיל לגרור אותי לכיוון השירותים , אף אחד לא שם לב למה שקורה פה, כולם היו עסוקים בלרקוד ולשתות.

הבחור השיכור דחף את הדלת של השירותים והכניס אותי לאחד התאים,

"הצילו!" צעקתי, אבל ידעתי שאין סיכוי שמישהו ישמע אותי, המוזיקה רועשת מדי, וכאן הבנתי שאין לי דרך להתחמק, אני הולכת להיאנס.

מטרה:
8 הצבעות
5 תגובות

חברים, חזרתי, ואני מבטיחה שהפעם באמת.

My life my rulesWhere stories live. Discover now