Rozdział XVII

506 44 8
                                    

Dziewczyny posłusznie usiadły na krzesłach w pokoju pani dyrektor. Kobieta usiadła na przeciwko, po drugiej stronie biurka. Przez chwilę panowała cisza.
- nie wiem co wam strzeliło do głowy - zaczęła po jakimś czasie - ale musicie zostać ukarane. To biblioteka, nie jakieś miejsce do kłótni. Tak więc, obie będziecie pracować tam do końca tygodnia.
- znowu? - zapytała Akko, dla której ta kara była już codziennością.
- tak. I żadnych ale.
Atsuko chciała jeszcze coś dodać, jednak Diana przeszkodziła jej i po pożegnaniu z dyrektorką, wyciągnęła ją z pokoju.
- świetnie - szepnęła sarkastycznie szatynka. Niebieskooka chciała coś dodać, jednak rozmyśliła się i odeszła.

Pierwszy dzień pracy w bibliotece. Obie dziewczyny po lekcjach poszły do pomieszczenia. Do ich zajęć należało wypożyczanie książek, odkładanie ich na miejsce oraz pilnowanie by panowała tam cisza. Całe szczęście nie jest to często odwiedzane miejsce więc było prościej niż zakładały. Przez większość czasu siedziały i przyglądały się wchodzącym i wychodzącym czarownicą, nie odzywając się do siebie przy tym.
- eh... - mruknęła znudzona Akko - ale nuda...
- ta - odmruknęła przytakująco Diana. - sorki - zwróciła się do dziewczyny - to moja wina. Zachowałam się jak idiotka.
- spoko. - powiedziała lekko zdezorientowana - to była też moja wina. Mogłam poczekać jeszcze tą chwilę. Poprstu chciałam zrobić Ci na złość. Nie wiem czemu. Bardzo przepraszam - powiedziała z wyraźnym żalem w głosie.
- nie musisz przepraszać, miałam tak samo. - odrzekła Diana - ostatnio często się że sobą kłócimy. - dodała. Akko przytaknęła. - co powiesz na wznowienie lekcji korzystania z telefonu?
- czemu nie?

Dziewczyny przez resztę czasu gadały ze sobą na różne tematy. Wyglądały tak jakby wczorajsza kłótnia nie miała miejsca. Po skończonej pracy poszły do pokoju Akko.
- Hej - powiedziała Akko otwierając drzwi.
- Cześć - powiedziały Sucy oraz Lotte.
- Hejka - dodała nieśmiało Diana wchodząc do pomieszczenia.
- o, Diana - powiedziała zdziwiona Lotte. - co tu robisz?
- Akko obiecała nauczyć mnie korzystania z telefonu - odpowiedziała pół szeptem.
- serio? - Sucy z wyraźnym uśmiechem spojrzała na Atsuko - tylko tyle?
- tak - odpowiedziała lekko wkurzona Akko. Diana tylko patrzyła na nie zdezorientowana.
Po zakończeniu rozmowy dziewczyny wzięły się za naukę. Minęła godzina a dziewczyna radziła sobie jeszcze lepiej.

Gdy robiło się już naprawdę późno obie zgodnie postanowiły zakończyć lekcje i kontynuować ją kiedy indziej.
- to ja już pójdę - powiedziała Diana kierując się do drzwi.
- spoko - odpowiedziała Atsuko.
- to, cześć - pomachała jej i zniknęła za drzwiami.
- Cześć - odpowiedziała Akko.
Po chwili padła na łóżko.
- to było świetne - powiedziała podekscytowana wciskając twarz w poduszkę.
- no - odpowiedziała Lotte - obie wyglądałyście na bardzo szczęśliwe. Stworzycie naprawdę fajną parke.
- jeśli Diana będzie ją chciała - zaśmiała się wrednie Sucy.
- nie mów tak. Napewno będzie ją chciała. W końcu ją kocha. - skarciła koleżankę.
- mam nadzieję - odpowiedziała Akko. Po namyśle dodała - czy to dobry pomysł by wyznać jej uczucia? - dziewczyny spojrzały na nią niemal jednocześnie.
- tak! Zrób to! - szybko odpowiedziała Lotte.
- będzie ciekawie - dodała Sucy.

-mam nadzieję, że tym razem karma nie wróci - pomyślała z nadzieją Akko.

Bądź moją magią||Diakko [LITTLE WITCH ACADEMIA] *ZAKOŃCZONA*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz