Dziewczyna leniwie otworzyła oczy. Pierwszym co zobaczyła była leżąca obok Akko. Myślami starała się wrócić do poprzedniego dnia.
Poprzedni dzień
Była godzina siedemnasta gdy Dziewczyny pożegnały się z koleżankami i ruszyły w stronę pokoju Akko.
- to, od czego zaczynamy? - zapytała radośnie Atsuko.
- nie wiem, a jaki masz plan? - odpowiedziała Diana.
- bałam się, że nie zapytasz! - uśmiechnęła się - najpierw ustalmy w którym pokoju robimy imprezę.
- możemy w twoim.
- spoko. Teraz czas na przebranie się w pijamy i wybranie filmu.
Po chwili namysłu Diana poszła do siebie i przebrała się w fioletową pijame z nadrukiem przypominającym niedźwiedzia w kapeluszu wiedźmy. Gdy już była gotowa zapukała do pokoju Akko. Nie musiała długo czekać gdy dziewczyna otworzyła drzwi i wciągnęła Diane do środka. Obie usiadły ja łóżku Akko.
- to... Co oglądamy? - zapytała Diana.
- proponuję zacząć od jakiejś komedii, a Potem obejrzymy horror. - powiedziała radośnie.
- dla mnie spoko. A jaką?
- ostatnio znalazłam taki mega zabawny o dwójce ludzi. rywalizującej ze sobą. Może ten? - zapytała wpatrując się w Diane.
- ok. A na czym go obejrzymy? - zapytała. Dopiero teraz przyszło jej to do głowy.
- już to przemyślałam. - powiedziała kierując się w stronę plecaka. Wolno go otworzyła i wyjęła laptopa.
- aha - mrukęła nie chętnie Diana. Nie przepadała za takimi urządzeniami.
- to ty go włącz a ja idę po popcorn - powiedziała Akko i zanim niebiesko oka zdążyła coś dodać, zniknęła za drzwiami.Diana została sama z laptopem, którego nie umiała ogarnąć. Wolno położyła go na stoliku.
- to nie może być takie trudne - pomyślała.
Próbowała na wszystkie sposoby aż wreszcie udało jej się. W tym samym momencie do pokoju weszła Akko.
- Mam popcorn! - wrzasneła.
- świetnie - powiedziała Diana a na jej twarzy pojawił się uśmiech. Akko usiadła obok Diany i spojrzała na laptopa. Po chwili zaczęła wpisywać do internetu tytuł filmu. Diana patrzyła na to ze skupieniem i podziwem.
- wszystko dobrze? - Akko spojrzała na nią.
- A, tak, tak - powiedziała lekko zawstydzona - rzadko mam okazję używać taki h urządzeń. - zaśmiała się niezręcznie.
- naprawdę? - zdziwiła się brązowowłosa. Diana kiwnęła głową.
- w mojej rodzinie stawiamy na magię, nie na technologię.
- to fakt, magia jest przydatna, ale takie rzeczy jak telefony też mogą być potrzebne. - mówiła - mam pomysł! - krzyknęła i znów podbiegła do plecaka. Tym razem wyjęła z niego telefon i podała go koleżance. - proszę - dziewczyna chwyciła go niepewnie - od dziś rozpoczynają się nasze lekcje korzystania z telefonu każda nowoczesna wiedźma powinna to umieć! - krzyknęła radośnie.
- no nie wiem - mówiła niepewnie Diana. Nagle w jej głowie zrodziła się myśl. Wspólne lekcje oznaczają więcej czasu we dwie - zgoda - powiedziała po namyśle.
- super! - krzyknęła podekscytowana.
- ale zaczniemy jutro. Teraz czas obejrzeć film - dodała i wskazała na otwartego laptopa.Było już po dwudziestej gdy dziewczyny skończyły oglądać pierwszy film.
- ahhh... - ziewnęła Akko - czas na horror - powiedziała i zaspana wpisała do internetu tytuł filmu. Po chwili ukazały im się napisy początkowe.Dziewczyny były w połowie filmu,gdy nagle zaczęła się scena w której całe pomieszczenie byli zalane krwią. Wystraszona tym widokiem Akko wtuliła się nieświadomie w Diane. Jasnowłosa lekko się zarumieniła. Czuła jej ciepło na swoim ciele. Przez resztę filmu myślała tylko o tym. Gdy na ekranie było można zobaczyć napisy końcowe spojrzała w stronę przyjaciółki. Dziewczyna smacznie spała opierając głowę na jej brzuchu. Diana również postanowiła oddać się w cudowny świat snów.
Teraźniejszość
Diana przyglądała się z uśmiechem wciąż śpiącej Atsuko. Już była zadowolona a miała ją dla siebie jeszcze przez tydzień.
CZYTASZ
Bądź moją magią||Diakko [LITTLE WITCH ACADEMIA] *ZAKOŃCZONA*
FanfictionJedno spojrzenie w jej kierunku wystarczyło, by wywołać rumieniec na twarzy dziewczyny. - wciąż będziesz zaprzeczać, że nic więcej dla ciebie nie znaczy? Dziewczyna zamilkła na chwilę. W jej głowie miotało się tysiące myśli na sekundę. Czy to mogła...