26. Busteed

129 2 0
                                    

~Becka's pers~
Felix öppnade sakta dörren till rummet och alla lutade sig fram över mobilen för att se så bra som möjligt.
Det var ett stor rum med vita väggar några speglar , ett sminkbord och en stor säng.
Och där på sängen så ligger Oscar och hånglar med den blonda tjejen och han smeker henne över hennes smala kropp.

Felix vänder kameran upp mot sitt ansikte och gör ett peddo smile och vi alla kämpar hårt för att inte skratta.
Långsamt så stänger han dörren och börjar utforska huset istället.
Det fanns inte så mycket att se mest vita väggar, vackra tavlor, speglar och lite blommor.
Efter att ha kollat igenom hela huset så började Felix försöka ta sig tillbaka till fönstret.
Det var svårt att hitta i det stora huset och han gick vilse flera gånger medans han svor tyst för sig själv och vi försökte hjälpa honom så gott som vi kunde.
Men det var svårt.
Men efter att ha letat i cirka 15 minuter så hittade han tillslut korridoren och började ganska smidigt klättra ut genom fönstret.

Och vi som stod utanför gjorde oss redo för att ta emot honom när han kom ner.

När han kommit ner så sprang vi for tillbaka hem. Och vi stannade inte förrän vi var hemma.

Jag satte mig ner för att hämta andan. Jag klarade verkligen inte av något sånt här längre. Jag var helt slut.

Jag la mig försiktigt ner på soffan och somnade efter bara några minuter.

~Omar's pers~

När vi kom hem så la Becka sig i soffan direkt.

Hon så helt slut ut.

Hon var så vacker där hon låg och sov.

Jag smekte hennes kala huvud och pussade henne på kinden sen gick jag ut till resten av gänget som låg och solade på baksidan.

Jag lade mig i en utav solstolarna och bara njöt.

Sommaren med honomWhere stories live. Discover now