*Framme vid skogen*
~ Becka's pers~
Jag släppte föriktigt greppet runt Omar's midja och hoppade av. Jag skulle ta av mig hjälmen men spännet hade fastnat, great.
-"eeh Omar, kan du hjälpa mig? Mitt spänne har lixom fastnat" sa jag till Omar ock kände hur rodnaden steg. Kunde det bli mer pinsamt? Men Omar log bara och fick fram till mig och knäppte smidigt upp spännet och gav mig en puss på näsan.
-"hur skulle du klara dig utan mig?" Sa han med en suck och ett stort flin på läpparna. Jag svarade inte utan gav honom bara en snabb puss på munnen och blinkade med ögat.
-"Har vi missat något eller?" Var det Oscar som frågade med ett stort flin på läpparna.
Jag kände hur rodnaden steg medans jag kollade på Omar.
-"kanske" sa Omar och la sin hand runt min höft och gav mig en flörtig blick vilket gjorde att jag började rodna ännu mer. Jag kunde se hur glada Nea och Lisa var för min skull, dom stod där och bara log mot mig.
Så iallafall så bestämde vi oss för att turas om med att bära maten efter en lång diskussion om vem som skulle börja osv, så tillslut så bestämde vi oss för att Felix skulle börja bära och att jag inte skulle behöva bära för att anstränga mig så lite som möjligt, trots mina eviga protester, så fick det bli så.
Och så började vi att gå, jag och Omar hand i hand Felix och Lisa, och stackars Nea fick gå emellan Oscar och Ogge. Jag vet inte hur länge vi bara gick och gick, så tillslut så kom vi ut på en stor vacker strand med kritvit sand, det var så vackert. Och där mitt på stranden så stod det ett stort tält uppslaget.-"jaha" sa Omar "det är här vi kommer sova inatt" fortsatte han, jag Lisa och Nea bara stirrade på killarna.
-"Men hur har ni kunnat fixa det här" fick Nea fram.
Killarna bara log hemlighetsfullt mot oss. Ska jag vara ärlig så hade jag ingen jävla aning om hur dom hade lyckats fixa det här utan att vi märkt det. Men det var ändå sjukt fint av dom att göra det, fyfan vad mysigt.
Omar kon fram till mig och la sin hand om min midja.
-"visst är det vackert?" Viskade han fram. Jag nickade och kollade upp på honom och ställde mig på tå, för att försöka kyssa honom och han lutade sig fram och våra läppar möttes i en kyss.
YOU ARE READING
Sommaren med honom
FanfictionVi går in till receptionen och frågar efter Rebecka Lind, och receptionisten svarar: -"tyvärr så får ni inte träffa henne" -"men varför?!" Frågar Lisa hysteriskt. Då ser vi att Nea kommer ut ifrån hissen, hennes ögon är rödgråtna, vi alla springer...