>Prológus<

422 22 6
                                    

2029.12.31.

Most, hogy hivatalosan is csak pár óra választ el az újévtől minden ember a családjával vagy a barátaival ünnepel egy feldíszített házban "Boldog Újévet" felirattal a falon, tűzijátékokkal felvértezve, miközben a fazékban fő a lencse.

Persze ez nálunk is így nézett ki, vagyis majdnem. Merthogy a család feje hiányzott a körből. Apukám az amerikai légierők főparancsnoka volt, ezért szokásához híven a munkával volt elfoglalva. Anyukám a konyhában sürgött forgott, mivel nemsokára vendégek érkeznek hozzánk, én pedig addig a kanapén fekve, a tv-t bámultam és kapcsolgattam a csatornákat, hátha találok valami érdekeset.

Persze rákellett jönnöm arra, hogy már évekkel ezelőtt meguntam az érdektelen műsorokat, ezért átmentem Youtubera, reménykedve, hogy szembejön velem az évtized videója. És talán az élő videó, ami rögtön megjelent a képernyőn, mihelyst megnyitottam az appot, nem is állt tőle olyan távol.

-Srácok basszus az egy igazi húsvér zombi!- hangzott el az élőközvetítésben a fiútól. Nézzétek ott harapdál egy másik embert és a vér csak úgy ömlik ki a szájából! - fordította meg a kamerát és ráközelített az akcióra, amin jól látható volt, hogy egy tényleg véres szájú, talán még embernek nevezhető lény egy másik társát zabálta. Szó szerint. Majd az áldozatot hirtelen félre dobta, majd néhány másodperc vergődés után felkelt a földről, majd morgó hangot hallatva elindult a hős videósunk felé.

-Na bazdmeg.. - hallotta a több ezer néző a kamera mögül, majd elkezdett futni miközben a kamera ide-oda rángatózott, miközben az utána rohanó zombikat próbálta venni. A hangos léptek mellett a vérfagyasztó morgások is  hallatszódtak a felvételen amik szinte lebénították az összes nézőt, köztük engem is, bármennyire voltam oda az élőhalottakért.

Gyorsan lepörgettem a kommentszekcióba ahol mindenki azt próbalta találgatni, hogy ez tényleg valós-e vagy sem.

"Full kamu a csávó, majd ha felfaltak dobj egy képet instára, aztán szép legyen a kera."

"Srácok én kajakra félek. Mi van ha ez tényleg igaz?"

"Nee!! Te vagy a kedvenc videósom és imádlak, légyszi éld túl!! Puszi: Kitty" - olvastam ezt, és több ehhez hasonló megnyilvánulást. Persze soha nem voltam az a típus aki az internetre hallgat az esze helyett, pláne nem az olyan emberekre akik ilyen megnyilvánulásokat tesznek, ezért minden amit ebben a helyzetben tehettem, hogy kikapcsoltam az alkalmazást és felhívtam a legjobb barátomat, Jordant, mielőtt szóltam volna a szüleimnek.

A telefon rögtön kicsengett és szokásához híven pillanatok alatt felvette.

-Csá Bell, miújság? - szólt bele a készülékbe az ismerős hang.

-Jordan azt hiszem gáz van. Átküldök egy linket, nézd meg, lehetőleg most. - mondtam komolyan és rögvest át is küldtem a videót.

-Persze, küldd csak. - mondta, majd ahogy átment az üzenet elhalkult minden és csak másodpercek múlva kaptam választ. Na ne basszatok ki velem, hogy zombik mászkálnak a cseszett városban. - jelentette ki idegesen. Bell ez nagyon valósnak tűnik. - szólt komolyan.

-Tudom.. Menj szólj a szüleidnek, amint lesz fejlemény üzenek. - tettem le a telefont és én is elrohantam anyukámhoz a konyhába, hogy megmutassam neki a felvételt.

És ez volt az a pont amikor a világ megkapta azt amit eddig csak filmeken és sorozatokon át szemlélhetett . Az élővideó pillanatok alatt elterjedt, de már késő volt hisz New York városa ekkorra már vérben úszott és a lakosságon kívül az egész világ pánikolt. Ezen a napon kezdődött el ez az egész pokol amibe belekerült az emberiség túlnyomó többsége. Amibe az emberiség 90%-a zombivá változott és a videóban szereplő történéseket igaznak könyvelhettük el. Amire még évek múlva se találtak gyógymódot. Az a borzalmas helyzet amiből lehet, hogy soha nem tudunk elmenekülni. Amit nem biztos, hogy túlélünk. Ami akár a világ végét is jelentheti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AknaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin