~Just a taste (jikook x you) Part 1~

4.4K 64 17
                                    

Jimin: "Μωρό μου, πώς είσαι;" είπε ενώ τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μεση μου και φίλησε το μάγουλο μου.

Εγώ χαμογέλασα και συνέχισα να μαγειρεύω για το γεύμα του Jimin και του Jungkook.

You: "Είμαι μια χαρά, ξέρεις τι ώρα θα έρθει ο Jungkook για πρωινό;" ρώτησα ενώ γύρισα και τον κοίταξα.
Jimin: "Δεν έχω ιδέα αλλά ας ελπισουμε όχι για την ωρα~" είπε με ένα smirk ζωγραφισμένο στα χείλη του και άρχισε να φιλάει απαλά τον λαιμό μου.
You: "Jimiiiiin..."

Γέλασε και με σήκωσε βάζοντας με πάνω στον πάγκο της κουζίνας. Πέρασε το χέρι του μέσα από το παντελόνι του και άρχισε να με χουφτωνει. Άρχισε να με φασωνει κανονικότατα.

You: "Jimin...τα κουλουράκια..." είπα μέσα στο φιλί.
Jimin:"Γαμησετα τα κουλουράκια τώρα...εγώ είμαι πεινασμένος για εσένα."

*DING DONG
DING DONG
DONG DONG*

Το κουδούνι ακούστηκε.

Kookie:"YAYYY ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ"
Jimin:"Γαμωτο...ΤΩΡΑ JUNGKOOK ΕΡΧΟΜΑΙ" ξεφυσηξε και φίλησε τα χείλη μου και μια τελευταία φορά πριν πάει να ανοίξει την πόρτα.

Έβγαλα τα καμμένα κουλούρια από τον φούρνο και πήγα να τα πετάξω όταν άκουσα τον Jungkook να "καθαρίζει" τον λαιμό του.

Kookie:"Γεια σου, πριγκίπισσα."

Πάντα χαμογελάω όταν με φωνάζει με αυτό το ψευδώνυμο. Γύρισα λοιπόν και του χαμογέλασα γλυκά.

You:"Γεια σου Kookie, πώς είσαι;"
Kookie:"Είμαι καλά. Θα μπορούσα να γίνω ακόμη καλύτερα αν μου έλεγες τι έχουμε για πρωινό~" χαμογέλασε.
You:"Έχω αυγά, μπέικον, pancakes και κουλούρια αλλά χάρης τον Jimin κάηκαν." γέλασα
Jimin:"Δεν είναι ακριβώς δικό μου λάθος. Εσύ θα έπρεπε να δείξεις πιο πολύ προσοχή" γέλασε και εκείνος.

Του έκανα χειρονομία και οι δυο γελούσαμε πολύ. Με την άκρη του ματιού μου μπορούσα να καταλάβω ότι το βλέμμα του Jungkook ηταν καρφωμένο πάνω μου.

Τον παρακολουθούσα που με κοιτούσε
Εγλειψε τα χείλη του και διέκρινα λίγο ιδρώτα στο μέτωπο του. Πάντα ήξερα ότι ο Jungkook τρέφει αισθήματα για εμένα και να πω την αλήθεια το έβρισκα cute.

O Jungkook δεν άκουγε τον Jimin που φώναζε το όνομα του.

Jh:"Ναι συγγνώμη. Απλά σκεφτόμουν"
Jimin:"Δεν σκεφτόσουν να μου κλέψεις την κοπέλα έτσι δεν είναι;" τον ρώτησε ενώ τον κοιτούσε στα μάτια. O Jungkook πνίγηκε καθώς έπινε νερό και εγώ του χτύπησα απαλα την πλάτη για να συνέλθει ενώ κοιτούσα τον Jimin. O Jimin άρχισε να με κοιτάει και αυτός.

~One shots~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora