-Η φωτό πάνω άσχετη, απλά μ'αρεσε😍❤️😂 SUNSHINEEEEE😍😍😍❤️-
Ήμουν με τις φίλες μου, την Lisa και την Jennie στο σχολείο...Σήμερα είναι η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και είμαι ακόμα ελεύθερη σε σχέση με αυτές που εδώ και 3 χρόνια είναι μαζί. Είμαι η Kim Y/n...18 χρόνων...την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου θα την ξανά περάσω μόνη μου και φέτος...btw τα χόμπι μου είναι ο χορός, το τραγούδι, το διάβασμα και να παίζω με το αγαπημένο μου μουσικό όργανο, την κιθάρα μου.
J(Jennie): "Bæ~"
L(Lisa): "Ναι;"
J: "Θες να μάθεις ένα μυστικό;"
L: "Ναι μωρό μου..τι είναι;" ρώτησε την Jennie η οποία καθόταν πάνω στα πόδια της
J: "Σαγαπω~"
L: "Και εγώ σαγαπω μωρό μου~" και φιλήθηκαν
Y/n: "Μισώ την ζωή μου!"Y/n: "Παιδιά νομίζω ότι ήρθαμε πολύ νωρίς, κανένας δεν είναι εδώ"
L: "Μμμ μάλλον έχεις δίκιο"Κοίταξα αλλού ενώ προσπαθούσα να φτιάξω την φούστα μου που σηκώνονταν συνέχεια και με είχε εκνευρίσει αρκετά...Η Jennie αρχισε να μιλάει.
J: "Παιδιά μια καινούργια καθηγήτρια θα έρθει σήμερα στο σχολείο!"
L: "Αλήθεια;! Και; Είναι όμορφη;"
J: "Ααααμμ, συγχώρεσε με αγάπη αλλά γιατί θες να το γνωριζεις αυτό;"Και να το που θα ξανά ξεκινήσει καβγάς. Δεν αντέχω μαζί τους...
L: "Συγγνώμη αγάπη μου...δεν ήθελα να το ρωτήσω, μου βγήκε αυθόρμητο"
Y/n: "Οκ σταματήστε τώρα... Jennie τι θα μας διδάσκει;"
J: "Θα μας κάνει μαθηματικά"Σιγά σιγά είδα το προαύλιο να γεμίζει από καθηγητές και μαθητές.
Y/n: "Οκ, τώρα ας πάμε μέσα δεν είμαστε μόνοι μας πια"
Lisa&Jennie: "Okayyy~"Τους άκουγα όλους να μιλάνε για την καινούργια καθηγήτρια, και ειδικά τα αγόρια. Έλεγαν ότι ήταν hot και cute ταυτόχρονα...
Θέλω να την δω τόσο πολύ, είμαι περίεργη.
Boy1: "Εεε έμαθες για την καινούργια καθηγητρια των μαθηματικών;"
Boy2: "Οχι"
Boy1: "Well, she is so fucking hot" τον ακουσα να λεει και η περιέργειά μου όλο και μεγάλωνεJ: "Wow, όλα τα αγόρια συζητάνε για αυτήν!"
L: "Yeap!"
Y/n: "Αναρωτιέμαι για το πώς είναι...είναι hot, cute, όμορφη, εξυπνη-RING RING
J: "Γεια σου μωρο μου και Y/n τα λέμε αργότερα στην ώρα του μεσημεριανού"
L: "Byeeee baby~Τα λεμε Y/n"
Y/n: "Γεια~"Προχωρούσα για την τάξη μου όταν είδα μια πανέμορφη φιγούρα να προχωράει μπροστά μου.
YOU ARE READING
~One shots~
Fanfiction~~~~~~~~~~~~~~ +18 bts x reader ships other k-pop idols +18 11-12-19 #1 oneshots💭 #1 kpop💭 #1 blackpink💭 #1 exo💭 06-06-20 #1 got7💭 21-06-20 #1 ateez💭 07-09-20 #1 army💦 ~~~~~~~~~~~~~~~