Ο μικρότερος άνδρας άνοιξε τα μάτια του. Κοίταξε τον χώρο γύρω του, το απλό να πανέμορφο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου πλέον βρισκόταν Χάρης εκείνον που πλήρωσε για να τον πάρει μέσα από εκεί.
Αμέσως μετά κοίταξε το σωμα του.
Το ποσό καθαρός ήταν, τις πληγές του που πλέον ήταν περιποιημένες και το καθαρό μακρύ πουκάμισο που είχε πάνω στο σώμα του να τον ζεσταίνει.
Έκατσε στο κρεβάτι και αγκάλιασε τα πόδια του, βέβαια ήταν ευγνώμων για όλα αυτά σε εκείνον που τον αγόρασε αλλά δεν ήξερε κι όλας τι άτομο ήταν και πώς θα του συμπεριφερόταν.
Άκουσε την πόρτα του δωματίου να ανοίγει, αργότερα βήματα μέχρι που μια φιγούρα ενός άνδρα εμφανίστηκε μπροστά του. Είχε μαύρα fluffy μαλλιά, κάστανα λαμπερά μάτια, φορούσε ένα μαύρο κουστούμι.
Ήταν αρκετά ελκυστικός.
Τον κοίταξε ο άνδρας και πλησίασε κοντά του.
"Ξύπνησες; Πώς κοιμήθηκες;" πήγε να του χαιδεψει τα μαλλιά μα το αγόρι μαζεύτηκε, έτσι ο άνδρας κατάλαβε ότι δεν τον θυμόταν κάτι που τον πλήγωσε αλλά δεν το έδειξε
Πήρε το χέρι του και απλά έκατσε δίπλα του.
"Μικρέ..δεν θελω να σου κάνω κακό.."
Του είπε, το αγόρι σήκωσε το βλέμμα του και τον κοίταξε. Τα μάτια του γυάλιζαν, σαν να άκουσες αυτό που ήθελε να ακούσει, δεν άντεχε άλλο.
"Σε αγόρασα μόνο και μόνο για να σε βγάλω από εκεί μέσα..και να ζήσουμε μαζί..δεν πρόκειται να κάνω κάτι που δεν θέλεις" ένιωσε ένα βάρος να φεύγει από πάνω του και άφησε τα πόδια του να πέσουν στο κρεβάτι
Ο άνδρας χαμογέλασε την εικόνα του.
Πλησίασε ξανά το χέρι του κοντά του και αυτή την φορά κατάφερε να χάιδεψε τα μαλλιά του αγοριού κάτι που έκανε την καρδιά του να χτυπάει δυνατά.
"Θα τον σκοτώσω.." ψιθύρισε έξω ξανά πήρε το χέρι του
Ο μικρότερος τον κοίταξε μπερδεμένος και απορρημενος.
"Ποιον..;" τον ρώτησε σιγανα
"Τον ξάδερφό σου! Αυτό το κάθαρμα!"
Το νεαρό αγόρι τον κοίταξε τρομαγμένος και για άλλη μια φορά μπερδεμένος.
"Τ-τον J-Jin..?" τον ρώτησε δειλά
"Ναι, αυτόν τον αλήτη! Αυτόν τον μαλάκα! Αυτός σε έβαλε εκεί μέσα! Για να πάρει τα λεφτά!" του απάντησε
VOCÊ ESTÁ LENDO
~One shots~
Fanfic~~~~~~~~~~~~~~ +18 bts x reader ships other k-pop idols +18 11-12-19 #1 oneshots💭 #1 kpop💭 #1 blackpink💭 #1 exo💭 06-06-20 #1 got7💭 21-06-20 #1 ateez💭 07-09-20 #1 army💦 ~~~~~~~~~~~~~~~