Daddy 👅💋
Πολυ ωραία λοιπόν..😏Daddy👅💋
Πρώτα όμως την δικιά περιμένω σου φωτογραφία 😏😏😏Baby girl 😈❤️
E-ενταξει d-daddy...Baby girl 😈❤️
Daddy 👅💋
Ooυυυυ το μωρό μου δεν κρατιέται από ότι βλεπω~😏😏😏Έβγαλε ήδη τις πυτζάμες του χωρίς καν να της το πει ο daddy~Baby girl 😈❤️
Μμμμ...ναι daddy...α-ααχ.Χωρίς να μου είχε πει να κάνω κάτι είχα αρχίσει να χαϊδεύω τον εαυτό μου πάνω από το εσώρουχο.
Daddy 👅💋
Μικρή, πες μου ότι δεν κάνεις αυτό που σκέφτομαι..Γέλασα μόλις διάβασα το μύνημα του.
Άρχισα να βγάζω φωνητικά με τους αναστεναγμους του και του τα έστελνα
Daddy 👅💋
Γαμωτο...σε θέλω...Γέλασα ξανά.
Συνέχισα να του στέλνω φωνητικά αλλά δεν έμεινα μόνο εκεί.
Άρχισα να βγάζω βίντεο που είτε έπαιζα με τον εαυτό μου ή είτε βιντεάκια με τα δάχτυλα μου να μπαινοβγαίνουν στην περιοχή μου.
Daddy👅💋
Γαμωτο σου μικρή...Και τότε όλα ξεκίνησαν.
Άρχισε και αυτός να μου στέλνει βιντεάκια που έπαιζε με το μόριο του κάνοντας με ακόμα πιο υγρή.
Baby girl 😈❤️
Α-α-α-αχ d-daddy..Daddy👅💋
Θα αναστεναζεις μόνο όταν θα σε ακούω εγω πουτανακι~Baby girl 😈❤️
Μμμ..ν-ναι φώναζε με ε-ετσι..Αναστεναζα πολύ δυνατά καθώς η ηδονή ήταν τόσο μεγάλη.
Ήμουν έτοιμη να τελειώσω έτσι έβγαλα ένα βιντεάκι που αναστεναζει τόσο δυνατά το όνομα του και τα υγρά κυλούσαν στα πόδια μου.
Ήταν πολύ ωραίο συναίσθημα μπορώ να πω. Του έστειλα το βίντεο.
Daddy👅💋
Omg baby girl...Baby girl 😈❤️
Σου άρεσε daddy?😏❤️Daddy 👅💋
Πολύ...πάρα πολύ... έχυσα για πάρτι σου μωρό μουBaby girl 😈❤️
Ιιιιι τελείωσες μπαμπακα χωρίς να μου το δείξεις; Είσαι κακός daddy!Baby girl 😈❤️
Δεν σου ξανά δείχνω τίποτα!Daddy 👅💋
Τροπος του λέγειν βρε μωρό μου και βέβαια θα σου στείλω το βίντεο αλλά πρώτα τι λες να βοηθήσεις τον daddy περισσοτερο?😏❤️Baby girl 😈❤️
Μμμμ επειδή δεν σε πολύ πιστεύω μην προσπαθείς να με καλοπιάσεις και επιπλέον είμαι πολύ κουρασμένη πάω να την πέσω τσαγιαααααα~Και κάπως έτσι έκλεισα το κινητό και το άφησα στην άκρη να φορτίζει. Σκεπάστηκα και έκλεισα τα μάτια μου.
Ο ύπνος δεν άργησε να με πάρει στην αγκαλιά του αφού όντως ήμουν πολύ κουρασμένη αλλά ήθελα και να τον πειράξω. Ήξερα ότι μου έλεγε την αλήθεια πάντα κάνει ότι του λέω.
Το πρωϊ, την επόμενη μέρα όταν ξύπνησα αφού έκανα την ρουτίνα μου πήρα το κινητό μου στο χέρι και το άνοιξα. Τα μυνήματα που μου είχε στείλει χθες το βράδυ ήταν άπειρα.
Και κάπως έτσι κατάλαβα ότι σήμερα στο σχολείο θα καταλήγαμε ξανά στις τουαλέτες.
Ξέρω σύνολο αλλά ελπίζω να σας άρεσε τουλάχιστον και λιγο~❤️❤️
YOU ARE READING
~One shots~
Fanfiction~~~~~~~~~~~~~~ +18 bts x reader ships other k-pop idols +18 11-12-19 #1 oneshots💭 #1 kpop💭 #1 blackpink💭 #1 exo💭 06-06-20 #1 got7💭 21-06-20 #1 ateez💭 07-09-20 #1 army💦 ~~~~~~~~~~~~~~~