"Δεν θέλω να ακούσω τίποτα άλλο! Άκουσα ήδη πολλά!!" έφυγες από την κουζίνα και ανέβηκες πάνω στο δωμάτιο σας
Ο καβγάς ανάμεσα σας έχει ξεκινήσει από εδώ και ώρα λόγο του ότι ο Hobi έχει σταματήσει να σου δίνει τόση σημασία λόγο της δουλειάς του.
Του ζήτησες λοιπόν να βγείτε για να ξεσκασεις και να ξεχαστείτε και οι δυο από την καθημερινότητα αλλά εκείνος αρνήθηκε λέγοντας σου ότι τώρα το απόγευμα θα ξανά πήγαινε στην εταιρεία για κάτι μικρό δουλειές.
Και έτσι καταλήξατε εσύ στο δωμάτιο σας να έχεις αγκαλιάσει τα πόδια σου καθισμένη στο κρεβάτι και να κοιτάς το πάτωμα, ενώ αυτός στην κουζίνα καθιστός στο τραπέζι να κρατάει το κεφάλι του. Τα πρώτα δάκρυα δεν άργησαν να εμφανιστούν στα μάτια σου και να κυλήσουν στα κόκκινα μάγουλα σου. Πονουσες..ήθελες να περνάς περισσότερο χρόνο μαζί του.
Όπως παλιά..που ήταν άλλος άνθρωπος..έβαζε εσένα πρώτα και μετά την δουλειά του..αλλά τώρα φαίνεται πως κάνει το αντίθετο...
Εκρυψες το πρόσωπο σου ανάμεσα στα πόδια σου αρχίζοντας να κλαίς σιγανα. Αυτό που ήθελες τώρα ήταν μια αγκαλιά αλλά εκείνος που ήθελες να το κάνει δεν ήταν εκεί..ήταν κάτω και ούτε ήξερες τι έκανε αφού δεν ήρθε να δει το πώς είσαι μετά από αυτον τον τσακωμό που είχατε.
Φαίνεται σαν να μην νοιάζεται καθόλου για εσένα πλέον...
Εσύ απλά έβγαλες τα ρούχα σου, τα άφησες στο πάτωμα και πλησίασες προς το μπάνιο του δωματίου σας.
Μπήκες μέσα στην ντουζιέρα και άρχισες να βρέχεις τον εαυτό σου.
Έκλεισες τα μάτια σου αφήνοντας την κάθε σταλιά νερό να εξερευνήσει το σώμα σου βρέχοντας το. Σου άρεσε.
Σε ηρεμούσε, το νερό και η ηρεμία του
Jhope's pov
Aφου έχω πια ηρεμήσει από πριν και πιστεύω ότι έδωσα τον κατάλληλο χρόνο και σε εκείνη για να το κάνει αρχίζω να ανεβαίνω τις σκάλες με προορισμό το δωμάτιο μας στο οποίο άκουσα και είμαι σίγουρος ότι είναι.
Ανέβηκα πάνω λοιπόν και άνοιξε την πόρτα του δωματίου.
"Y/n-" μα δεν την είδα να κάθεται στο κρεβάτι με αποτέλεσμα μπαίνοντας μέσα να βρω ένα εντελώς άδειο δωμάτιο, αργότερα κοίταξα κάτω και βρήκα τα ρούχα της
Τα έπιασα στα χέρια μου, από την ησυχία που κυριαρχούσε άκουσα πως μέσα από το μπάνιο το νερό έτρεχε και φυσικά αμέσως κατάλαβα ότι είναι μέσα και κάνει μπάνιο για να ηρεμήσει. Άφησα απαλά τα ρούχα της πάνω στο κρεβάτι, πλησίασα την ντουλάπα της και της έβγαλα νέα αλλαξια όπως και σε εμένα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
~One shots~
Fanfic~~~~~~~~~~~~~~ +18 bts x reader ships other k-pop idols +18 11-12-19 #1 oneshots💭 #1 kpop💭 #1 blackpink💭 #1 exo💭 06-06-20 #1 got7💭 21-06-20 #1 ateez💭 07-09-20 #1 army💦 ~~~~~~~~~~~~~~~