~Just a taste Part 2~

3.5K 60 0
                                    

O Jimin με φιλήσει βοηθώντας με με τις ανάσες. Ο Jungkook ανοίξει διάπλατα τα πόδια μου και κοίταξε την περιοχή μου γλύφοντας τα χείλη του.

Jungkook:"Φαίνεται νόστιμη."
You:"Τοτε απλά γιατί δεν το βουλωνεις και δεν με γευεσαι Jeon Jungkook?" Γέλασε και άρχισε να ρουφάει την περιοχή μου. Έπιασα τα μαλλιά του και τον πίεσα περισσοτερο πάνω της, άρχισε να ρουφάει δυνατότερα.

Jimin:"Jungkook πηδα την με τα δάχτυλα σου. Μην την λυπηθείς βάλε τρία δάχτυλα μέσα της με την πρώτη" του είπε ενώ με κοιτούσε στα μάτια.

Έκανε ότι του ειπε. Άρχισα να αισθάνομαι τα πόδια μου να τρέμουν και τον οργασμός μου να έρχεται. Ο Jimin το κατάλαβε και μου χαμογέλασε.

Jimin:"Μμμμ...δεν θέλω να τελειώσεις ακόμα...οπότε..κρατά το."
You:"J-jimin...δ-δεν μπορώ..." είπα ενώ δάκρυα κυλούσαν στα μάγουλα μου από την ευχαρίστηση που ο Jk μου έδινε.
Jimin:"Αυτί δεν είναι το όνομα μου..."

Άρχισα να πονάω, έπιασα το μπράτσο του και τον γρατζουνουσα ενώ εκείνος άφηνε μικρούς ήχους.

You:"Μ-μπαμπακα σε παρακαλώ...άσε με να τελειώσω" τον παρακάλεσα. Εκείνος χαμογέλασε και με φίλησε απαλά.
Jimin:"Τελείωσε για εμάς μωρό μου" ψιθύρισε πάνω στα χείλη μου.

Στο τέλος τελείωσα στο στόμα του Jk.

Jungkook:"Είσαι πεντανόστιμη, πριγκίπισσα~"

O Jimin με πήρε αγκαλιά -σε στυλ νύφης- και άρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες προς την κρεβατοκάμαρα, ο Jk ακολουθούσε. Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και κοίταξε τον μικρότερο.

Jimin:"Θα ήθελες να το κάνεις πρωτος;"

Ο μικρότερος γέλασε ελάχιστα.

Jk:"Okay." ειπε και άρχισε να βγάζει τα ρούχα του.

Αργότερα, αφού ο Jimin βγήκε από το δωμάτιο ο Jungkook αρχισε να παίζει μαζί μου καθώς είχε βάλει τα δάχτυλα του μέσα μου για να με προετοιμάσει.

Ο οργασμός μου δεν άργησε.

Δεν με άφησε να τελειώσω, έβγαλε τα δάχτυλα του από μέσα μου.

Jungkook:" Moνο με εμένα μέσα σου μπορείς να τελειώσεις"

Μπήκε μέσα μου ολόκληρος και απότομα κάνοντας με να χάσω την ανάσα μου. Ήταν πολύ μεγάλος. Αναστεναξε και μπήκε πιο βαθιά. Γρατζουναγα την πλάτη του και αυτός άρχισε να μπαινοβγαίνει μέσα μου γρηγορα και δυνατά.

You:"J-jungkook...f-fuck..."αναστεναξα.
Jungkook:"Α-ακομα...είσαι...στενή...γαμωτο"

Άρχισε να μπαινοβγαίνει πιο δυνατά ανοίγοντας με. Έριξα το κεφάλι μου πίσω και αναστεναξα όσο πιο δυνατά μπορούσα. Χτύπησε το ευαίσθητο σημείο μου κάνοντας με να ουρλιαξω.

~One shots~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz