"DNA(1)" (yoonmin ff)

2.1K 31 37
                                    

Είμαι στο Super Market και τακτοποιώ τα ράφια με τα προϊόντα~

Είναι η 2η δουλειά μου κάνω αφού έφυγα πριν λίγες μόλις μέρες από την προηγούμενη δουλειά μου.

Πριν έρθω και αρχίσω να δουλεύω εδώ δούλευα σε μια εταιρεία. Ήταν μόλις η καινούργια μου δουλειά αλλά αναγκάστηκα να φύγω.. εξαιτίας εκείνου.. εκείνος φταίει που την άφησα..Ήμουν απλά υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών μέσα από το κινητό. Με έπαιρναν διάφοροι και ζητούσαν να μάθουν για τους λογαριασμούς τους και για τέτοια βαρετά πράγματα αλλά μου άρεσε. Πάντα ηθελα να δουλέψω σε γραφείο.

Αλλά δυστυχώς πρόλαβα να δουλέψω μόνο 3 μέρες εκεί πέρα, αφού από τότε που το αφεντικό μου ζήτησε να βγούμε και συνέβη ότι συνέβη..δεν ξανά πάτησα εκεί μέσα.

Flashback

Σήμερα το αφεντικό με κάλεσε στο γραφείο του. Είπε πως ήθελε να μιλήσουμε ιδιαιτέρως. Είμαι περίεργος να μάθω γιατί με θέλει.

Μήπως θέλει να μου πει κάτι για την δουλειά που κάνω; Μήπως μου δώσει προαγωγή;! Αλλά προαγωγή μόνο μέσα σε 3 μέρες αποκλείεται..ΙΙΙ μήπως δεν έχει μείνει ευχαριστημένος με την δουλειά μου και θελήσει να με διώξει;! Οχι!!! Δεν θέλω να φύγω!!!

Ενώ αυτός ο χαμός κυριαρχεί μέσα στο κεφάλι μου χτυπάω την πόρτα του γραφείου του αφού τώρα πια στέκομαι απέναντι της. Είμαι αγχωμενος, δεν θέλω να χάσω την δουλειά μου αν με θέλει για αυτό..

"Περαστε~" ακούστηκε η βαριά φωνή του μέσα πίσω από την πόρτα

Ανοίγω λοιπόν την πόρτα και μπαινω μέσα ενώ την ξανά κλείνω αργότερα πίσω μου. Αρχίζω να κάνω βήματα μέχρι που έφτασα απέναντι από το γραφείο του.

"Γεια σας κύριε, με ζητήσατε;" ρώτησα ενώ το κεφάλι μου ήταν σκυμμένο

"Ναι, καθησε~" μου απάντησε και εγώ υπάκουσα

"Λοιπόν Jimin είσαι καινούριος εδώ και μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής έχεις κανει την καλύτερη δουλειά από όλους εδώ μεσα, ακόμα και από τους πιο έμπειρους και παλιούς μου εργαζόμενους" με το που άκουσα αυτά τα λόγια σήκωσα το κεφάλι μου και τον κοίταξα στα μάτια όλος χαρά

"Στα αλήθεια το λέτε τώρα αυτό κ.Min?" ρώτησα ενώ δεν μπορούσα να το πιστέψω, είμαι τόσο χαρούμενος! Δεν θα χάσω την δουλειά μου τελικά!

"Για αυτό θα ήθελα να βγω σήμερα μαζί σου για να γιορτάσουμε μαζί αυτή σου την επιτυχία, τι λες; Δέχεσαι να βγεις μαζί μου για ένα δείπνο;"

~One shots~Where stories live. Discover now