HERŞEYİN BAŞLADIĞI YER

447 31 8
                                    

Hiç kimsenin olmadığı bir sokakta yürümek nedir bilir misiniz?Benim en çok yaptığım aktivitelerden biridir.Sadece öylesine yürüyorum.Yanımdan arabalar geçiyor.Evime daha çok var.Daha çok yürümeliyim.Normal insanlar bu gibi durumlarda otostop çeker.Ama ben öyle birşey yapamıyorum.Beni bu halimle kim arabasına alsın ki?Kollarımda jilet izleri,yüzümde bir sürü yara izi,her yerimde kan var.Sadece bu halimle ayakta durmaya çalışıyorum.Bunları düşünurken birden telefonum çaldı.Numarasını bilmediğim bir arama.Aslında bu aramalara alışığım.Kim bilir şimdi neyle beni tehtid edicekler.Telefonu açtım.

Bilinmeyen numara:Yoongi nasılsın?Eminim beni çok özlemişsindir.Bayadır sana kendimi hatırlatmiyodum.

Yoongi:Ne istiyorsun şerefsiz?

Bilinmeyen numara:Bana bir daha şerefsiz dersen hem seni hem kardeşini  öldürürüm.

Yoongi:(güler)Benim kardeşim yok ki?Garipten şeyler yaratma.

Bilinmeyen numara:Artık o büyük sırrını biliyorum Yoongi.Benden saklayabileceğini mi sandın?Sence salak miyim? Kardeşin benim elimde.Bayada yakışıklıymış.Babana  çekmiş o da çok yakışıklıydı .

Yoongi:Şerefsiz babamın adını ağzına alma lan.Kardeşimi hemen bırak.Bana istediğini yapabilirsin.Bırak lan onu.

Bilinmeyen numara:Ayy gözlerim yaşardı. Kardeşin olduğu daha yeni mi aklına geldi?Biliyo musun?Baban kaç senedir beri asla âğzımdan düşmedi.Ben babanı seviyordum.Hepsi o sürtük annen yüzünden oldu.Birden sana hamile kaldı.Sonra ne mi oldu?Baban benimle ayrıldı.Ve annenle evlendi.

Yoongi:Anneme sürtük deme lan.Sevdiğın için mi öldürdün babamı?Bu nasıl sevme?Buna inanma mı bekliyorsun?

Bilinmeyen numara:Bunların hepsini sonra öğreneceksin.Şimdi önemli olan kardeşin zamanın kısıtlı ona göre.Bu arada seni tekrar göreceğim için çok mutluyum.OĞLUM...

Yoongi:Bana niye oğlum dedin.Babamla  ne yaşadınız?Cevap versene.

Yazardan:

Suga bu soruları sorarken çoktan karşı taraf telefonunu kapamıştı bile.Suga biraz daha yürüdükten sonra yanında bir araba durmuştu.

Suga' dan
Yanımda bir araba durmuştu.Arabanın içinden yakışıklı bir çocuk çıkmıştı.Kimdi bu çocuk?Onların adamı mı acaba?Yanıma geliyordu.Kesin onların adamıydı.Yoksa benimle işi ne ki...Böyle düşünürken çoktan yanıma geldiğini sonunda fark edebilmiştim.

J-hope:İyi misiniz?
Suga: Sen kimsin?Benden ne istiyorsun?
J-hope:Hiç birşey istemiyorum.Sadece durumun çok kötü gözüküyor.Acilen yaralarına bakılması lazım.
Suga:Yaralarım seni ilgilendirmez.
J-hope: Bak ben doktorum.Tabi ki yaraların beni ilgilendirecek.
Suga:Sen doktorsun ama ben senin hastan değilim.Bunu unutma.(Hasta ederiz merak etme)
J-hope: Hastaneye gitmicez.Sadace benim evime geleceksin.Sana pansuman yapıcam.Hem böyle yürüyerek şehire ne zaman ulaşacaksın.
Suga:Tm.Sadece evine gelicem.Pansuman yapıcaksın ve gidicem.
J-hope:Senin dediğin gibi olucak.

Suga,J-hope'un arabasına biner.Ve yola koyulurlar.Önlerinde arabayla 3 saatlik yol vardır.

MY SAVIOR ANGEL#SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin