Suga'nın Ağzından
Bütün bu olayların üstünden tam olarak 1 hafta geçti.Min Joon maalesef ki gerçek babam.Taehyung gerçek öz kardeşim ve Baekhyun adında bir üvey kardeşim var.Baekhyun'u tanımıyorum ama ondan hoşlanmadım-tıpkı babasından hoşlanmadığım gibi.-Min Joon bize bir ev ayarlamıştı.Kapıyada 8 tane koruma dikmişti.Burdan bile onun ne kadar tehlikeli olduğu belli oluyor.Bu arada bazılarınız hala neden ona baba demediği mi merak ediyor olabilirsiniz.Ona asla baba demiyeceğim!Bunları düşünürken V'nin merdivenlerden indiğini gördüm.Acelesi var gibiydi.
Suga:Nereye gidiyorsun?
V:Çalıştığım kafeye gidicem.Ama ondan önce gitmem gereken bir yer var.
Suga:Hala neden o işte çalışıyorsun?
V:Bilmiyorum...Sanırım Jin için.
Suga:Jin için?Ben bu soruyu sorarken o çoktan gitmişti.Sanırım Jin'den hoşlanıyordu.Onun aşk hayatına karışacak değildim.Çok büyük bir şey olmadığı sürece bir sıkıntı yoktu.Kardeşimde gittiğine göre uyuyabilirdim.Bu işlerle bir haftadır uğraşıyordum.Bu yüzden uyumaya çok az bir zaman ayırmıştım.Yaklaşık 4 saat falan uyumuştum.Kalktığımda karnımın guruldadığını duyabiliyordum.Mutfağa geçtiğimde kendime yemek yapmaya başlıyacaktım ama ortada büyük bir sorun vardı.Ben yemek yapmayı bilmiyorum.Acilen bu eve bir aşçı alınması gerekiyordu.Ben bunları düşünürken telefonum çalmıştı.Bilinmeyen numara...Yine mi şu gizli işler.Bu sefer kim?Hayatımın orta yerine sıçacak kişi kim?Telefonu büyük bir sinirle açmıştım.Açtığımda telefonun başındakinin J-hope olacağı hiç aklıma gelmemişti.Sesi sinirli çıkıyordu.Kapının önüne gelmemi istiyordu.Burayı nereden bulmuştu ki?Ya da telefon numara mı nereden buldu?En önemlisi neden onun sesini bu kadar çok özledim?!Aklımdaki bu soruları silerek evden çıkmıştım.Evin bahçe kapısına yani asıl girişe doğru ilerliyordum.Bir anda J-hope'u görmek o kadar garibime gelmişti ki.Sonuçta 1 haftadır görüşmüyorduk.Ben zaten onunla kaç kere görüştüm ki?Yanına gittiğimde bana lavbali bir şekilde konuşmuştu.Ona ne kadar neden daha erken gelmedin?diye sormak istesemde soramamıştım.Buraya niye geldin?diye sormuştum.Bana cevap vermişti ama cevabı mantıklı değildi.Beni burdaki adamlarda koruyordu.
J-hope:Ama burdaki adamlar senin takma adının Suga olduğunu bilmiyor.Ya da tam göğsünde bir dövme olduğu bilmiyor.Ya da sırtında bir doğum izi olduğunu bilmiyor.Ya da bacaklarında...
Sözünü bitirmesine izin vermeden ağzını elimle kapıyıp evin içine doğru sürüklemiştim.Beni biraz sinirlendirmisti.Korumaların yanında küçük düşmüştüm.Eve girdiğimde onu duvarla arama almıştım.Bakalım şimdi ne yapacaksınız Hoseok Bey?!Buradan kaçış yok!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SAVIOR ANGEL#SOPE
Hayran KurguBir çocuk düşünün 10 yaşında annesiyle babası gözlerin önünde öldürülmüş ve hayata küsmüş bir çocuk.Hayata tutunmaya çalışan ama her seferinde bunu başaramayan bir çocuk.Bu çocugun hayatı nasıl değişmiş olabilir?Jung Hoseok bu çocuğa nasıl yardım et...