Yazardan Not:
Arkadaşlar biliyorsunuz Jin'in doğum günü 4 Aralık'taydı.Kitapta Jin'in doğum gününü geçmemiş varsayın.Jimin'in Ağzından:
Cidden elim ayağıma dolaşmıştı.Jungkook,Taehyung ve diğer çalışanlar olmasa ne yardım ben?Cafede işler çok iyi gidiyordu.Çok fazla sayıda müşteri geliyordu.Ama ben burda ölüyorum.Bu sıkışık hayatıma birde abimin doğum günü eklenmişti.Aslında abim özel olarak parti yapmamızı istemezdi.Sadece o gün onun yanında olmamızı isterdi.Ama ben tabikide yapıcaktım.Bu partiye herkesi çağırmayı düşünmüyorum.Sadece çok yakınlarımız katılsa olurdu.Zaten çok insan olan yerleri sevmem.Tabiki de tek başıma bu kadar şey yapamam.Bu yüzden Taehyung ve Jungkook'dan yardım isteyeceğim.Hem belki bu sayede Jungkook'la daha çok yakınlaşabilirdik.Taehyung herşeyi biliyordu.Ve bu yüzden arada sırada beni zor durumda bırakabiliyordu.V:Nerde kaldı senin ki?Bugün izinli mi?
Jimin:Taehyung saçmalamayı kes.Nerden benimki oluyormuş?Ayrıca nereden biliyim ben Jungkook nerde?
V:Ismimi de uzun uzadıya söylediğine göre gerçekten sinirlendin.Şaka yapıyorum.
Jimin:Neden sinirleniyim ki?Sinirlenmedim.
V:(Güler.)Tabi tabi hiç sinirlenmedin.
Jimin:Kapa çeneni.
V:Sinirlenince tatlıda olurmuş.V beni böyle sinirlendirirken Jungkook'un neden hala gelmediğini merak etmiştim.Cafenin mutfak bölümüne gitmiştim.Abim yine çalışıyordu.
Jimin:Abi,Jungkook niye hâlâ gelmedi.
Jin:Öğlenden önce bir işi varmış.Öğlenden sonra gelicekmiş.Niye merak ettin ki?
Jimin:Merak işte abi niyesi yok.
Jin:(Güler.)Tabi tabi yoktur.
Jimin:Seninde Taehyung'dan farkın yok.Ikinizde beni sinir etmek için gelmişsiniz dünyaya.
Jin:Hadi hadi git işinin başına.
Jimin:Gördüğüm muameleye bak yaa...Benim burda patron kardeşiyim diye kasılmam gerekirken köle gibi çalışıyorum.Bıktım artık.
Jin:İstediğini yap.
Jimin:Gerçekten mi?Bunu sen mi dedin?
Jin:Ama benden 1 kuruş para alamazsın.
Jimin:Abi annemlerin kredi kartlarıma ceza vermek için el koyduğunu biliyorsun.
Jin:Seçim senin.
Jimin:Offf yaaaa...Resmen beni burda tehtid ediyorsun.Benim böyle çalışacağımı düşündüysen doğru düşünmüssün.Tabiki de çalışıcaktım.Bu dediğim şeyleri anca rüyamda görürdüm.Öğlene kadar çalıştıktan sonra Jungkook gelmişti.Biraz mutsuz gibiydi.
Jimin: İyi misin?
Jungkook:İyiyim.
Taehyung:Emin misin?
Jungkook:Evet,merak etmeyin iyiyim.
Jimin:İkinizlede konuşmam gereken şeyler var.
Jungkook-Taehyung:Ne oldu?
Jimin: 2 gün sonra abimin doğum günü var.Onun için bir şeyler ayarlamam lazım.Bana yardım edersiniz demi.
Taehyung-Jungkook:Tabi ki.
Jimin:İyi o zaman bugün ne yapabileceğimizi düşünelim yarın detaylı bir şekilde konuşuruz.Bu işi de aradan çıkardığıma göre doğum günü için bir şeyler düşünmem gerekiyor.Ama Jungkook yüzünden düşünemiyordum.Masada ki insanların siparişini alırken bile nasıl bu kadar göze çekici gelebilirdi ki.Ona asla açılamıyacaktım ve bir aşk burda başlamadan bitmiş olacaktı.Bizden olmazdı.Biz yapamazdık.Neden bana baksın ki?Etrafta o kadar çekici kız varken niye bana baksın?Şuanki halini görünce bir daha emin olmuştum.BİZDEN OLMAZDI!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SAVIOR ANGEL#SOPE
أدب الهواةBir çocuk düşünün 10 yaşında annesiyle babası gözlerin önünde öldürülmüş ve hayata küsmüş bir çocuk.Hayata tutunmaya çalışan ama her seferinde bunu başaramayan bir çocuk.Bu çocugun hayatı nasıl değişmiş olabilir?Jung Hoseok bu çocuğa nasıl yardım et...