Bu çocuk kimdi ya da neden bana yardım ediyor bilmiyorum ama baya yakışıklı ve zengin olduğu çok belliydi.Doktor olduğunu söylemişti.Yani tam kızların istediği türdendi.Hatta bu haliyle erkeklerin bile ilgisini çekebilirdi.Ne düşünüyorum yaaa...Banane ki ondan.Araba sürerken bana dönmüştü.
J-hope:Sana bunu kim yaptı?
Suga:Bilmem.(psikopatça güler)Beni döven insanların hiç ismini sormadım.
J-hope:Dalga geç diye söylemedim.Herneyse ismin ne?
Suga:Min Yoongi .Suga'da diyebilirsin.
J-hope:Bende Jung Hoseok.Arkadaşlarım J-hope der.
Suga:Uyuyucam.Beni rahatsız etme.
J-hope:Tm.
Suga 'nın rüyası:
Nerdeyim ben.Yardım edin.Burası çok karanlık.Hiç belli etmesem bile karanlıktan korkuyorum.Lütfen yardım edin.Anne, baba lütfen...Bir melodi sesi gelir.
Orda biri mi var?Lütfen yardım edin.Beni karanlıkta bırakmayın.
Rüyanın sonu...
J-hope 'un ağzından:
İsmini bile daha yeni öğrendim bir çocuğu arabama almıştım.Durumu baya kötü gözüküyordu.Kollarında ki jilet izleri belli olmayacak gibi değildi.Biraz konuştuktan sonra uyuyacağını söylemişti.1 saat geçmişti hala uyuyodu.Birşeyler sayıklıyordu.
"Bana yardım edin.Anne, baba.Lütfen elimi tutun."Gerçekten zor zamanlar geçirmiş olmalı.Birden ağlamaya başlamıştı.Hala uyuyordu.Arabayı yana çektim.Onu uyandırdırmalıyım.J-hope:Suga uyan.Sadec kabus görüyorsun.Suga sakin ol.
Suga:(Ağlamaklı bir sesle)Benim kardeşimi öldürücekler.Bıktım artık bu hayattın.Niye ben,niye ben, niye ben...Hiç kimseye hiç bir zararım olmadı.
J-hope: Sakin ol.Kardeşine hiç birşey olmıyıcak.
Suga:Onları tanımıyorsun.Ona ölene kadar aklına gelmeyecek şekilde eziyet ederler.Daha sonra(hıçkırarak ağlamaya başlar)
J-hope:Sadece bana sarıl ve herşeyin geçeceğine inan.
Suga sanki buna ihtiyacı varmış gibi bana sımsıkı sarılmıştı.Hiç bırakmıcakmış gibi...Yarım saat boyunca bana sarılıp ağlamıştı.(Medyayı düşünün.)
2 saat sonra sonunda eve varmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SAVIOR ANGEL#SOPE
FanficBir çocuk düşünün 10 yaşında annesiyle babası gözlerin önünde öldürülmüş ve hayata küsmüş bir çocuk.Hayata tutunmaya çalışan ama her seferinde bunu başaramayan bir çocuk.Bu çocugun hayatı nasıl değişmiş olabilir?Jung Hoseok bu çocuğa nasıl yardım et...