Suga'nın Ağzından
J-hope korkmuşa benziyordu.Ona zarar veremezdim.Ama dalga geçebilirdim.Geriye çekilip gülmüştüm.Benim yüzüme garip bir şekilde bakıyordu.
Suga:Vücudumu bu kadar inceleceğini bilseydim tek t-shirtümü çıkarmazdım.
Bunları dedikten sonra yüzü bir domates gibi kızarmıştı.Böyleyken ne kadar tatlı gözüktüğünden haberi yoktu.Birden karnım guruldamıştı.J-hope bana dönüp gülmeye başlamıştı.
J-hope:O kadar zenginsin ama aç mısın?
Suga:Sabah kahvaltı yapmadım.Bunları derken mutfağa doğru ilerlemiştim.J-hope'ta peşimden geliyordu.
J-hope:Yemek olarak ne yapıcaksın?
Suga:Ramen
J-hope:Ramen yemekten mi sayılıyormuş?
Suga:Başka bir şey yapmayı bilmiyorum.
J-hope:Sen ciddi misin?
Suga:Evet.Yemek yapmayı bilmiyorum.
J-hope:İyi o zaman sen salona geç ben birşeyler hazırlayınca seni çağırırım.J-hope bunu diyince o kadar mutlu oldum ki.Ramen değilde daha güzel bir yemek yemek istiyordum.
J-hope'un Ağzından
Bu çocuğun sağı solu belli olmuyordu.Bazen yaptığıyla söylediği birbirini tutmuyordu.Ve ben onun mutfağına geçmiş onun için yemek hazırlıyordum.Yemek işini yarım saatte halletmiştim.Şimdi sıra servisteydi.Bu yemeği koymam için büyük bir tabağa ihtiyacım vardı.Daha sonrada tabağın üstüne yemeğin sosunu döküp servis edecektim.Ama tabağı bir türlü bulamıyordum.Bütün dolaplara baktıktan sonra kalan son dolabı açmıştım.Aradığım tabağı bulmuştum.Ama garip giden bir şey vardı.Dolabın en arka kısmında bir paket vardı. Pakettin içindekinin nişasta olması için dua etmeye başlamıştım bile.Ne yani Suga uyuşturucu mu kullanıyor?Elimdeki paketle solana doğru hızlı bir şekilde gitmiştim.Suga televizyon izliyordu.
J-hope:Suga bu ne?!!!
Suga:Nerden buldun onu?
J-hope:Önemli olan bu mu?Gerçekten bunu mu kullanıyorsun?Sana inanamıyorum.
Suga:BU SENİ İLGİLENDİRMEZ!!!
J-hope:Bu bir insan ve bir doktor olarak BENİ İLGİLENDİRİR!!!Kardeşine böyle mi örnek oluyorsun?Kendini düşünmüyorsan kardeşini düşün.
Suga:BAK ÖZEL HAYATIMA KARIŞMAK SANA DÜŞMEZ!!!
J-hope:SUGA HEMEN ARKADAŞIMA HABER VERIYORUM.TEDAVİ OLMAN LAZIM.
Suga:YETER!!!ÇIK BU EVDEN.BİR DAHA DA GELME!!!
J-hope :GERÇEKTEN HAYATIMDA SENIN KADAR SAYGISIZ BIR İNSAN GÖRMEDİM!!!MERAK ETME BUNDAN SONRA SENIN KARŞINA ASLA ÇIKMAYACAĞIM.AMA ŞUNU BİL;
Sen böyle davrandıkça bu zamana kadar olduğu gibi seninle hiç kimse ilgilenmez..Sana yardım etmeye çalıştığım için ben hatalıyım.Bunları dedikten sonra elimdeki uyuşturucu paketini yere atıp o lanet evden çıktım.Sadece ona yardım etmek istemiştim.Oysa bana hak etmediğim şeyler söylemişti.Evin bahçe kapısından da çıkmıştım.Işte bir hikâyede burda bitmiş oldu.Beynimin bir köşesine kazımıştım.Bundan sonra tanımadığım hiç kimseye yardım etmiyeceğim.Arabama atlayıp gitmiştim.Bir daha onun yüzünü görmeyecektim.Sonsuza dek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SAVIOR ANGEL#SOPE
Hayran KurguBir çocuk düşünün 10 yaşında annesiyle babası gözlerin önünde öldürülmüş ve hayata küsmüş bir çocuk.Hayata tutunmaya çalışan ama her seferinde bunu başaramayan bir çocuk.Bu çocugun hayatı nasıl değişmiş olabilir?Jung Hoseok bu çocuğa nasıl yardım et...