J-hope'un Ağzından
Bugün Suga'nın kardeşi gelmişti.Saçma sapan şeyler söylemişti.Kalbime indiriyordu az daha.Her neyse bugün Suga'nın yanına gidicem.Ama hangi bahaneyle gidiceğimi bilmiyorum.Iç sesim bir bahaneye ihtiyacım olmadığını söylüyor.Hastanede olan işlerim bittiğinde o boğucu hastaneden çıkmıştım.Bugün Jin sayesinde karnım acayip şekilde doymuştu.Ama yinede açtım.(Yazar yine aç.)Suga kendisi ve kardeşi için bir ev ayarlamıştı. Eve
geldiğimde evin tahmin ettiğimden güzel olduğuna şaşırmıştım.Suga'da bu kadar para varsa bu zamana kadar neden sokaklarda yaşamış ki?Gerçi buna ev denmez bu bildiğin villaydı.Gerçekten aklımda bir sürü soru vardı.Arabadan inip eve doğru yaklaştığımda kapının önünde duran 4 tane koruma dikkatimi çekmişti.Villanın garaj kısmında da 4 tane koruma duruyordu.Ne oluyordu cidden?!Evin önüne geldiğimde korumalar beni durdurmuştu.Yanlış yere gelmiş olabilirdim.Ama V evin konumunu yanlış atmış olamaz herhalde...
Koruma:İçeriye giremezsiniz!
J-hope:Burada Suga mı yaşıyor?
Koruma:Hayır.
J-hope:Kim yaşıyor?
Koruma:Min Yoongi.Ne yapıcaksınız?Tabi ya Yoongi'nin takma ismini nereden bilecekler ki?Salak kafam.
J-hope:Içeriye girmem lazım.O benim arkadaşım.
Koruma:Giremezsiniz.
J-hope:Offf sana yalan borcum mu var?Arkadaşım işte...
Koruma:Giremezsiniz dedim.Biraz daha burada durursam resmen çıldırıcam.Bende Suga'yı aradım.
J-hope:Yoongi 'yi arıyorum.Bakalım ne yapıcaksın?
Cebimden telefonu çıkardım ve V'den aldığım telefon numarasını aradım.Açılmasını beklerken telefonu hapörlere almıştım bile.
Suga:Alo?
J-hope:Suga şu evin önüne çık yoksa hem seni hemde şu koruma kasıntısını öldürürüm.
Suga:Burayı nerden buldun?
J-hope:Kardeşin sağ olsun.
Suga:Çıkıyorum bekle.Telefonu kapamıştım.Bütün korumalar bana bakıyordu.Sanırım onunla arkadaş olduğuma değilde konuşma şeklime şaşırmışlardı.Sonuçta herkes Suga'yla böyle konuşamaz.Yani emir vererek.Ben bunları düşünürken Suga çıkmıştı.
J-hope:Sonunda gelebildiniz Suga hazretleri...
Suga:Niye geldin?
J-hope:Senin için tehlikelere atılalım sen neden geldin de...
Suga:Burda ki adamlar hergün benim için tehlikeye atılıyor.
J-hope:Ama burdaki adamlar senin takma adının Suga olduğunu bilmiyor.Ya da tam göğsünün üzerinde bir dövme olduğunu bilmiyor.Ya da sırtında bir doğum izi olduğunu.Ya da bacaklarında...Suga birden ağzımı kapatmış ve beni evin içine doğru sürüklemeye başlamıştı.Arkadan korumaların gülme sesi geliyordu.Evin içine geldiğimizde beni duvarla arasına almıştı.Bana sinirli bir şekilde bakıyordu.Bu bakış beni korkutmuştu.Evet onu korumaların önünde biraz rezil etmiştim ama bu kadar kızmaya gerek yoktu.Ya da var mıydı?En fazla ne yapabilir ki?
Yazardan Not
Bu bölüm biricik kankam Ada_2134 için gelsin.Doğum günün kutlu olsun.Umarım daha nice yıllar beraber doğum günü kutlarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY SAVIOR ANGEL#SOPE
FanficBir çocuk düşünün 10 yaşında annesiyle babası gözlerin önünde öldürülmüş ve hayata küsmüş bir çocuk.Hayata tutunmaya çalışan ama her seferinde bunu başaramayan bir çocuk.Bu çocugun hayatı nasıl değişmiş olabilir?Jung Hoseok bu çocuğa nasıl yardım et...