2. Éjszakai látogató

1.3K 54 18
                                    

Miután kiölelgettük magunkat észrevettem mögötte Lexxit. Őt is megöleltem. Ezek után elvonultunk a felnőttekkel beszélni, utána a lányokkal töltöttem az időt, vacsoránál pedig bemutattak és hivatalosan is bosszúálló lettem. Utánna még beszélgettünk egy kicsit:

-Mennyi ideje már, hogy nem találkoztunk? 10-12 éve?-teszem fel a kérdést.

-Nem tudom, de ha ennyi ideje akkor már értem miért nem jöttél egyből a nappaliba-neveti el magát Sarah-ja várj tavaly találkoztunk egy napra, mikor valami itt nem volt rendben ezért jöttél.

-Tényleg-nevettem el magam, mert kiment a fejemből.

-Velem két éve találkoztál, a tavalyit leszámítva-jelentette ki Lexxie.

-Emlékszem éppen a boltba ugrottam le, mikor beléd futottam és leültünk egyet kávézni-emlékeztem vissza.

-Tényleg Sarah, kiderült már ki az apukád?-kérdeztem, mert emlékszem ezt mindig ki akarta deríteni.

-Igen végül kiderült-itt hatásszünetet tartott-Steve Rogers az apám-jelentette be.

-Ez a család de bonyolult-nevettem el magam-a nagymamám testvére az apád, Howard újra szerelmes lett, lehet egy isten is a család tagja lesz-itt sokat sejtően Sarahra néztem-meg egy vérfarkas is-itt pedig Lexxire-és még csomó szál.

Ezután elköszöntünk egymástól és elmentünk aludni.

Este arra ébredtem, hogy valaki van a szobámba. Mivel este nem annyira fog az agyam, de a reflexeim mindig aktívak, ezért reflexből lőttem felé az erőmet. A jajdulásból ítélve el is találtam. Gyorsan felkapcsolt a villanyt.

-Szélsrác?? Te mi a fenét keresel a szobámba?-akadtam ki, közben a kezemben az erőmet formáztam különböző alakzatokra, készen arra, hogy megint lőjek egyet.

-Ööö.....én..csak....-vakarta meg a tarkóját.

-Te csak?-vontam fel a fél szemöldököm.

-Semmi, na szia-ment az ajtóhoz, de mielőtt kilépett volna visszafordult-amúgy Pietro vagyok. Te?

-Egy nevet tudni hatalom, de ha figyeltél volna vacsoránál tudnád-lőttem felé egy gyengét, ami éppen hogy csak kilökte az ajtó és az ajtót is becsukta.

-Hát akkor további jó éjszakát vagy inkább hajnalt Csillaglány-szólt még vissza az ajtóból suttogva.

Az erő visszatér (✔)Место, где живут истории. Откройте их для себя